Hairul Azreen Tak Bayar Bil Elektrik Selama 5 Bulan? Ni Jawapannya!

Seperti yang semua tahu, di sebalik kontr0versi kisah Datuk Farid Kamil, sebenarnya ada juga satu ‘k0ntroversi lucu’ yang timbul di dalam keluarga Hanis Zalikha.

Seperti yang kita tahu, Hairul telah memuat naik sebuah posting meminta maaf kerana terlalu sibuk sehingga lupa untuk membayar bil elektrik.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Siang kerja jaga warden penjara, malam shift jaga @thealisaaisyah , ok teman saya jom main teka teki,

A post shared by HAIRUL AZREEN IDRIS (@hairulazreen) on

Bukan sebulan dua tetapi hampir 5 bulan Hairul tidak perasan tentang perkara ini sehingga Hanis dan anaknya Yusuf bersama kucing tercinta kegelapan dan tidur tanpa aircond mahupun kipas.

Menurut Hairul mujur pemandunya sempat membelikan lilin mereka.

Malah, Hairul turut memberitahu dia sudah mengajak isterinya untuk tidur di sebuah hotel namun Hanis enggan dan berkata bukan selalu untuk rasai momen sebegini.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Sorry Anak daddy @theyusufiskandar , @bujibuchempel dan my wife @haniszalikha , Daddy terlalu busy dgn #HairulTrainingForFilem sampai terlupa 5 bulan tak bayar TNB , hari ni kami tidur tanpa kipas & lampu, walaupun benda dah jadi, Yusuf masih lagi senyum dan happy, Buat saya rasa nak nangis, Ajak mommy tidur hotel , mommy ckp it’s ok la , bukan selalu mcm ni dgn muka☺️ Daddy rasa bersalah sangat, thank you my driver belikan lilin di saat kami perlukan, Hari ni 11 jan 2018 #TidurCandleLight engkauuuu!! 11.59pm ( tak akan jadi lagi lepas ini )

A post shared by HAIRUL AZREEN IDRIS (@hairulazreen) on

Apa yang mencuit hati ramai meninggalkan komen lucu di ruangan kepsyen. Macam-macam kata-kata yang mencuit hati ditinggalkan.

Lebih melucukan apabila Hairul sendiri memberitahu pengikutnya bukan sengaja dia tidak mahu bayar bil elektrik, sebaliknya ini adalah salah satu cara untuk dia bersama keluarga berkorban demi orang lain untuk mendapatkan bekalan elektrik selebihnya.

“Saya lebih happy orang ramai dapat cahaya elektrik, so saya berkorban hahahaha,” tulisnya di ruangan komen.

Malah, Hanis juga sempat mengusik suaminya itu dengan berkata adakah tujuan suaminya ini muat naik posting seperti ini dengan tujuan seperti menulis diari?

Walaubagaimanapun, mereka berdua menganggap perkara ini sebagai satu pengalaman paling manis buat mereka berdua.

Ala normal lah tu kadang-kadang kita memang akan terlepas pandang dalam hal-hal sebegini. Kalau dah lupa memang tak boleh nak buat apa dah!

Tapi apa yang MH tak boleh terima bila tengok macam mana reaksi anak-anak mereka. Kalau Yusuf boleh senyum-senyum sempoi je, kalau Bujibul muka mencuka habis!

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Wait for my turn ? @haniszalikha ?

A post shared by HAIRUL AZREEN IDRIS (@hairulazreen) on

Sumber : Media Hiburan

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariDunia

Be the first to comment

Leave a Reply