“Bergurau tak kena tempat..” – Komen guna bahasa kassar di video anak Hairul, Janna ditegur netizen

DIRINYA pernah terkait dengan isu ‘bercaka@ran’ sesama artis baru-baru ini. Begitupun, bakat yang semakin mendapat tempat di hati peminat, Janna Nick, menganggap perkara itu tidak memberikan kesan negatif terhadap kerjayanya sebagai anak seni. Sebaliknya, ia tentu sekali mengajar beliau untuk menjadi insan yang lebih berhati-hati.

Bukannya mahu bermvusuh dengan sesiapa, apatah lagi pada tanggapannya artis baharu datang silih berganti, Janna, 21, menjadikan episod pan@as membabitkannya dengan Ruhainies sebagai pengajaran untuk menjadi lebih matang.

Tidak juga menjadikannya sebagai jalan pintas untuk melonjakkan nama, Janna atau nama sebenarnya Nurul Jannah Muner lebih suka menumpukan perhatian pada cara bagaimana untuk mengekalkan kedudukannya agar terus relevan dalam industri hiburan tanah air.

Baru-baru ini, Hairul Azreen telah memuat naik video gelagat comel anak keduanya, Alisa Aisya di Instagram, yang sudah pandai membuat mimik muka apabila namanya dipanggil. Apa yang menjadi perhatian  ialah komen Janna yang ditegur netizen

Video tersebut telah berjaya mencuri tumpuan ramai, dan mendapat jumlah tontonan sebanyak 246,000 walaupun baru dua jam dimuat naik.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

@thealisaaisyah ?

A post shared by HAIRUL AZREEN IDRIS (@hairulazreen) on

Comelnya…aku pijak kang

Namun, salah satu komen daripada rakan artis iaitu Janna Nick telah mengundang rasa kurang senang di kalangan netizen, yang merasakan komen yang diberikan berbunyi agak kasar.

Ok one more time…

Selepas ditegur, Janna bertindak memadam komen tersebut dan menukarkan kepada bahasa yang lebih elok.

Memanglah Janna tiada niat untuk memijak bayi Hairul, tetapi tidak semua orang boleh menerima gurauan kasar, tetapi disini sikap Janna juga perlu dipuji kerana tidak mudah melatah dan menerima teguran dengan positif.

Janna Nick Tak Kisah Suami Tak Kaya Asalkan Rajin

Baru-baru ini, Janna Nick kongsikan ciri-ciri lelaki idamannya. Menurut Janna, dia mengakui takut didekati lelaki kaya kerana tidak mahu dianggap dirinya mudah dibeli dengan wang ringgit.

“Memang saya tak pernah meletakkan sasaran untuk berkahwin lelaki kaya. Walaupun tidak semua, tetapi kebanyakan lelaki kaya sering berfikiran semua wanita boleh diperdaya dengan wang ringgit,” katanya kepada BH Online.

Menurutnya lagi, dia lebih selesa mencari lelaki yang sederhana kerana baginya wang bukan penentu kebahagiaan.

“Saya tidak kisah jika bakal suami nanti tidak kaya. Asalkan dia rajin, itu sudah memadai kerana boleh juga membantu bisnes saya. Kalau malas, saya tendang saja,” ujarnya.

Apabila ditanya tentang sikap terbukanya berkawan dengan golongan LG*BT, dia tidak boleh membataskan pergaulannya memandangkan dia merupakan seorang ahli perniagaan.

Apa kata anda? Kongsikan bersama kami

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber : Janna Nick, Hairul Azreen, astrogempak, bharian via tubeviral

Be the first to comment

Leave a Reply