Apa sebenarnya yang berlaku kepada perkahwinan Rihana Petra

Sebelum ini Rihana Petra telah berkongsi kisah percintaan mereka di IG beliau. Berikut sambungan kisah Cinta mereka di Malaysia 

Kisah Percintaan (part1)

“Bagi ramai orang, kisah pertemuan pertama saya dengan suami saya tetap menjadi misteri. Kami bertemu pada musim bunga 2017 di Eropah. Pada masa itu saya bekerjasama dengan rakan karib kami, Jacob Arabo. Selepas acara itu, kami pergi untuk makan malam, di mana saya berjumpa dengan seorang lelaki, dan beliau memperkenalkan dirinya sebagai Raja Malaysia.

Saya menganggap itu sebagai jenaka semata-mata, dan saya pula bergurau bahawa saya juga adalah ratu di Moscow. Kami berbual sepanjang malam dan bertukar nombor telefon. Tidak lama kemudian terdapat berita yang muncul mengenai pelantikan raja, yang merupakan kawan baru saya … akan bersambung”

Kisah Percintaan (part2)

“Selepas pertemuan pertama, saya dan bakal suami meneruskan komunikasi melalui telefon setiap hari. Kami ingin berjumpa sekali lagi tetapi terlalu susah disebabkan kontrak peragawati saya, dan juga kerana kami berdua tinggal berjauhan.

Saya juga diberi kontrak satu tahun di luar Russia oleh sebuah syarikat yang terkenal untuk berkerja sama dengan syarikat tersebut. Menurut kontrak ini saya terpaksa berpindah ke New York.

Pada masa itu, bakal suami saya amat kecewa dan meminta saya supaya tidak membuat sebarang keputusan selagi tidak berjumpa sekali lagi. Kemudian saya mendapat jemputan untuk pergi ke Malaysia bersama ibu dan bapa saya. Jadi saya menerima jemputan itu dan pergi ke sana dengan ibu saya. Kami amat terpesona apabila melihat sendiri negara ini dan saya telah jatuh cinta dengan negara Malaysia.

Saya tidak akan melupakan malam yang amat romantis apabila bakal suami saya meluahkan perasaanya dan memberitahu yang dia telah jatuh cinta kepada saya pada kali pertama kami bertemu. Dia juga memberitahu yang dia amat menyenangi dengan saya dan ingin saya menjadi suri hatinya. Maka, itulah permulaan cerita cinta kami. Malaysia adalah tanah tumpah anak saya dan dengan adanya anak ini, saya tahu saya telah membuat pilihan yang amat tepat. Alhamdulillah”

Melalui perkembangan terkini yang dikongsi oleh Astro Awani, kecoh mengenai p3ergelokan perkahwinan mereka

Rihana Oksana dic3rai t@lak tiga?

KUALA LUMPUR: Sekeping sijil perc3raian menunjukkan wanita Rusia Rihana Oksana Gorbatenko, 26, sah dic3raikan t4lak tiga.

Menurut sijil perce3aian yang dipercayai didaftarkan 1 Julai lalu selepas proses perc3eraian Rihana bertarikh 22 Jun di Singapura.

Sijil penc3eraian yang dilengkapi dengan nombor siri itu turut menyatakan penc3eraian itu sudah mendapat kelulusan dari Mahkamah Syariah.

Model jelita yang dinobatkan sebagai Ratu Moscow 2015 itu dipercayai melangsungkan perkahwinan pada Jun 2018, lapor portal berita berpusat di United Kingdom, Daily Mail.

Portal sama juga melaporkan bahawa wanita itu melahirkan seorang anak lelaki pada 21 Mei 2019.

Sementara itu, media Moscow yang turut dipetik Daily Mail melaporkan perkahwinan Rihana berg0olak pada 24 Januari lalu.

Da4kwaan itu bagaimanapun dinafikan bapa Rihana, Andrey Gorbatenko.

sumber: astroawani

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

 

Be the first to comment

Leave a Reply