“Emak dan keluarga saya tertek4n” – Fizo Omar

Fizo bersama ibu dan bekas isterinya Mawar serta anak mereka Wan Maryam.

PELAKON Fizo Omar memberitahu kom3n-kom3n neg4tif netizen yang mengaitkan ibunya Hasnah Jidin, 59, sebagai puunca perp1sahan dengan bekas isteri Mawar Abdul Karim memberi tek4nan kepada keluarga.

Fizo menerusi program Melodi pada Ahad memberitahu, kenyataan bekas isterinya yang kurang jelas membuatkan netizen mula membuat spekulas1 yang tidak benar berkaitan keruntuuhan rumah tangga mereka.

“Bila kenyataan saya dan Mawar dimanipulas1 mereka mula salahkan keluarga Mawar dan keluarga saya.

“Kenyataan Mawar kurang jelas dan saya tidak pasti apa yang ingin disampaikan. Tapi saya percaya dia orang yang baik dan tidak akan burukkan mak mentua sendiri” 

“Ada yang kata saya anak emak, isu anak emak sudah berbelas tahun, saya jaga emak dan adik-adik sejak arwaah bapa men1nggal,” ujarnya.

Pasangan ini berkahwin pada November 2013.

Fizo melafazkan ceraai terhadap isterinya Mawar Abdul Karim pada Rabu lalu di Mahk4mah Rendah Syariah Hulu Langat.

Bagaimanapun, kenyataan Mawar bahawa dia terpaksa mengorbankan kasih sayang demi kebahagiaan Fizo sekeluarga menimbulkan spekuulasi dalam kalangan netizen.

Dalam pada itu, Fizo memberitahu ibu dan keluarganya terjejas akibat komen neg4tif netizen yang membuat spekuulasi bahawa keluarganya punca perp1sahan itu.

Malah, Fizo menaf1kan perp1sahan tersebut ak1bat campur tangan daripada keluarga masing-masing.

“Tindakan dan komen neg4tif netizen membuatkan ibu saya dan keluarga menjadi m4ngsa.

“Secara jujur, buat masa ini dia ada sedikit tek4nan em0s1. Sudah-sudah lah tu kalau sayangkan hubungan saya dan Mawar doakan yang baik-baik,” ujarnya.

Menafikan hal itu, Fizo berkata hubungan mereka dengan keluarga masing-masing dalam keadaan baik terutamanya berkaitan urusan anak Wan Maryam yang kini berusia dua tahun.

“Hubungan Mawar dengan ibu saya baik dan mereka juga baru sahaja berjumpa. Begitu juga saya dan keluarga Mawar baik-baik sahaja,” ujarnya.

Fizo berkahwin dengan Mawar pada November 2013 dan dikurniakan seorang cahaya mata Wan Maryam, 2.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by fizoomar (@fizoomar) on

Sumber : mStar

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply