“Syukur to Allah.. rasa hilang sekejap segala penat lelah”- Datuk Seri Eizlan Yusof Terima Anugerah Di Korea

Pelakon Datuk Seri Eizlan Yusof, 48, telah menerima anugerah Asian Most Promising Actor Award di Festival Filem Art Chunsa ke-24 (24th Chunsa Film Art Awards) di Seoul, Korea Selatan semalam.

Eizlan atau nama sebenarnya, Idris Md Yusof, bersyukur dengan pengiktirafan tersebut kerana penat lelah serta pengorbanannya selama ini sebagai anak seni akhirnya terbalas.

“Syukur to Allah… rasa hilang sekejap segala penat lelah dan pengorbanan sebagai #PenggiatSeniKreatif selama ini. Terima kasih kepada semua yg sentiasa support dan mendoakan saya selama ini, ”katanya.

Eizlan berkongsi perasaannya di akaun Instagram miliknya selepas memenangi anugerah tersebut.

Menerusi entri itu juga, Eizlan turut memuat naik fotonya yang menerima anugerah itu ketika acara berprestij tersebut berlangsung.

Rata-rata pengikutnya turut mengucapkan tahniah kepada aktor kacak tersebut.

Anugerah dimenangi Eizlan itu adalah kategori baru yang diwujudkan dalam festival yang diasaskan Persatuan Pengarah-Pengarah Filem Korea sejak 1990.

Filem popular yang pernah mencipta sejarah dalam festival itu sebelum ini antaranya Train To Busan dan Along With The Gods: The Two World.

Difahamkan, Eizlan berada di negara itu sejak 17 Julai lalu dan pulang ke Malaysia hari ini.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#Syukur #Alhamdulillah ‘Malaysia.. this is for you’ bangganya bila mentioned nama Malaysia di persada antarabangsa… #SayaAnakMalaysia #ProudMalaysian ??

A post shared by Eizlan Yusof (@eizlanyusof) on

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: Instagram eizlanyusof via gempak

Be the first to comment

Leave a Reply