“Memang Berkawan Dan Saya Selesa” – Janna Nick Perjelas Hubungannya Dengan Dini Schatzmann

Janna Nick tidak menafikan dirinya kini sedang berkawan rapat dengan model dan pelakon baru berd4rah kacukan, Dini Azan Schatzmann.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

SWIPE LEFT UNTUK MUKA GATAL…bye #sayangketatsendatpadat

A post shared by Janna Nick (@jannanick) on

Bagaimanapun, bintang berusia 24 tahun itu belum sedia untuk berkongsi lanjut mengenai hubungan berkenaan memandangkan mereka masih dalam fasa berkawan.

“Kami memang berkawan rapat dan saya selesa dengannya. Buat masa sekarang biarlah kami ikut aturan ditetapkan. Jangan nak terburu-buru.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

dia ni la PUNCA… dasar oink oink… #bukancintaaku aku 7malam ni @tv3malaysia REMY= @dinischatzmann

A post shared by Janna Nick (@jannanick) on

“Lagipun, saya ini perempuan jadi tak manis sekiranya terlalu bercakap soal ini. Nanti apa pula kata orang. Sebaiknya, doakan saja yang baik-baik,” katanya seperti yang dipetik Harian Metro.

Sementara itu, bintang Bukan Cinta Aku ini juga turut mengakui jejaka tersebut merupakan lelaki yang baik dan tidak pernah nak tumpang populariti.

“Cukup untuk saya katakan dia lelaki yang baik. Lagi satu, walaupun dia berlakon dengan saya, dia tak pernah nak tumpang populariti.

“Itu yang membuatkan saya selesa berkawan dengannya. Kebetulan, saya jarang ada kawan lelaki dan boleh jadi kawan baik,” kongsi Janna lagi.

Hubungan keduanya difahamkan mulai rapat apabila dua bintang berkenaan terlibat sama  menerusi drama rantaian, Bukan Cinta Aku yang ditayangkan di slot Akasia, TV3 baru-baru ini.

Sumber: Instagram Janna, Dini via MH

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Be the first to comment

Leave a Reply