Lutut K0yak, DS Siti Nurhaliza KemIangan Ketika Lumb4Berbasikal

 

Ramai terkejut saat mendapat berita penyanyi kesayangan ramai, Datuk Seri Siti Nurhaliza mengalami kecedderaan kelmarin dalam perlumbaan basikal. Berita tersebut  sedikit sebanyak merisaukan peminat.

Dato Siti meluahkan rasa gembira dan syukur apabila dapat menamatkan perlumbaan berbasikal sejauh 78 kilometer malam tadi.

Bagaimanapun, Siti berdepan kemaIangan kecil ketika acara terbabit hingga menyebabkan lutut kirinya terceddera.

“Alhamdulillah, medal kedua untuk anakku, Aafiyah.

“Walaupun ibu jatuuh, k0yak Iutut, ibu teruskan hingga ke akhir garisan. Terima kasih #ctdkteam yang banyak beri sokongan,” tulis Siti.

Siti turut memuat naik sekeping foto yang sempat dirakamkan oleh penunggang basikal lain ketika kemaIangan terbabit berlaku.

Acara anjuran sebuah bank tempatan itu membabitkan pelumba basikal tempatan dan antarabangsa yang bertanding dalam beberapa kategori mengikut jarak.

Siti dalam entri semalam memaklumkan beliau harus menamatkan acara terbabit sejauh 78 kilometer bermula di lebuh raya Kajang-Seremban.

Momen bermakna yang dikongsikan Siti di akaun Instagramnya itu memberi semangat dan inspirasi peminatnya terutama wanita untuk tidak mudah putuus semangat biarpun berdepan ujian.

Malah, ada juga yang mendoakan agar penyanyi lagu Purnama Merindu itu segera pulih daripada kecedderaan yang dialaminya.

Sumber : Astro gmpak

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply