“Target Nak Langsung Date Tu,” – Elizabeth Tan Rancang Nikah 20 Februari

Elizabeth Tan yang kini popular menerusi lagu Semua Sudah mengakui dia sudah pun memasang angan untuk menamatkan zaman bujangnya pada 20 Februari 2020.

Bagaimanapun, impian tersebut hanya akan tercapai sekiranya dia mempunyai calon lelaki yang boleh dijadikan suami.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

‘I’ll leave tomorrow’s problems to tomorrow’s me.” – Saitama

A post shared by Elizabeth Tan (@elizabethtsm) on

Elizabeth atau lebih mesra dipanggil Lizzy ini memberitahu perkara berkenaan kepada MH sejurus selesai menjalani rakaman The Stage Media Hiburan di Shah Alam, menerusi lagu Polis Entry.

Katanya, tarikh tersebut dianggap cukup ‘cantik’ bagi dirinya, apatah lagi ia merupakan tarikh yang hanya datang sekali dalam hidup.

“Saya hanya rancang untuk kahwin pada tarikh itu. Tapi saya tiada calon lagi. Apa pun kenalah cari supaya dapat capai target nak langsung pada date tu.

“Entahlah, bagi saya tarikh tersebut cukup cantik dan rasanya pasti ramai juga yang akan pilih tarikh berkenaan untuk menjayakan sesuatu yang bermakna dalam hidup mereka. Lagi pula, ia hanya hadir sekali dalam hidup kita kan,” kongsinya lagi.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Looking at you, my habibi…. ?? hahahahha kbye

A post shared by Elizabeth Tan (@elizabethtsm) on

Ditanya sama ada pada fasa sekarang dia sudah pun mempunyai calon kekasih, pelakon filem seram, Misteri Delaila di samping Zul Ariffin ini mengakui sehingga kini dia masih solo.

“Tak ada kekasih lagi. Saya jarang keluar rumah. Jadi usaha untuk dapatkan teman lelaki itu agak sukar. Bayangkan sampai saya terfikir untuk mempunyai aplikasi mencari teman di media sosial,” selorohnya.

Dalam perkembangan lain, Lizzy yang kini turut aktif dalam dunia lakonan bakal muncul menerusi filem Abang Long Fadil 3 di samping Zizan Razak, Maya Karin, Kazar dan ramai lagi.

Foto: Instagram Elizabeth Tan

Sumber : Media Hiburan

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply