“Bersama Anak Saya Yang Masih Di Alam R4him,” – DS Shahida Tunai Haji Bersama Bonda Rozita, Ditemani B4yi Dalam Kandungan

Datin Seri Shahida dan ibu mertuanya, Rozita Ibrahim bakal berangkat ke Tanah Suci Mekah bagi menunaikan haji.

Kedua-dua figura popular ini dilihat berada di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur berdasarkan perkongsian di laman Instagram.

Menurut isteri kepada Datuk Seri Aliff Syukri, walaupun tanpa suami dan anak-anak tercinta, namun pemergiannya ditemani anak dalam kandungan.

لبيك اللهم لبيك .. لبيك لا شريك لك لبيك .. إن الحمد والنعمة لك والملك لا شريك لك

Aku memenuhi panggilanMu Ya Allah

Aku memenuhi panggilanMu Ya Allah

“Alhamdulillah ….tahun ni rezeki saya dijemput lagi mengerjakan haji menjadi tetamu Allah di Bumi Mekah…..tidak keseorangan bersama anak saya yg masih di alam rahim. yg temankan saya sepanjang berada di sana.

“Dulu tahun 2016 saya pergi pertama kali banyak pengalaman yg saya dapat hingga membuatkan saya berkobar2 tanamkan niat untuk sekali lagi menunaikan haji.

“Alhamdulillah tahun ni rezeki Allah makbulkan bersama anak di dalam kandungan saya ni. doakan saya dan bayi dlm kandungan diberi kesihatan yg baik bagi mengerjakan ibadah haji tahun ni mudahan dikurniakan haji mabrur.

“Terima kasih suami beri saya izin walaupun agak berat sebab saya tgh hamil….terima kasih sudi bg peluang pada saya dan jagakan anak2…jujur benda paling berat ialah tinggalkan anak2 terutama yusoff yg masih kecil.

“Tapi saya yakin Insya Allah anak2 saya dlm perlindungan yg Maha Esa…kepada semua sahabat samada yg mengenali saya secara peribadi atau di media sosial saya memohon kemaafan jika ada terguris rasa atau terkasar yg membuatkan anda tersinggung,” luahnya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

” لبيك اللهم لبيك .. لبيك لا شريك لك لبيك .. إن الحمد والنعمة لك والملك لا شريك لك Aku memenuhi panggilanMu Ya Allah Aku memenuhi panggilanMu Ya Allah . Alhamdulillah ….tahun ni rezeki saya dijemput lagi mengerjakan haji menjadi tetamu Allah di Bumi Mekah…..tidak keseorangan bersama anak saya yg masih di alam rahim❤️.yg temankan saya sepanjang berada di sana . Dulu tahun 2016 saya pergi pertama kali banyak pengalaman yg saya dapat hingga membuatkan saya berkobar2 tanamkan niat untuk sekali lagi menunaikan haji …Alhamdulillah tahun ni rezeki Allah makbulkan bersama anak di dalam kandungan saya ni….doakan saya dan bayi dlm kandungan diberi kesihatan yg baik bagi mengerjakan ibadah haji tahun ni mudahan dikurniakan haji mabrur…terima kasih suami beri saya izin walaupun agak berat sebab saya tgh hamil….terima kasih sudi bg peluang pada saya dan jagakan anak2…jujur benda paling berat ialah tinggalkan anak2 terutama yusoff yg masih kecil….Tapi saya yakin Insya Allah anak2 saya dlm perlindungan yg Maha Esa…kepada semua sahabat samada yg mengenali saya secara peribadi atau di media sosial saya memohon kemaafan jika ada terguris rasa atau terkasar yg membuatkan anda tersinggung.

A post shared by Nur Shahida Mohd Rashid (@shahidadherbs) on

Menjengah ke laman sosial Bonda Rozita pula, dia turut memohon doa agar dipermudahkan urusannya mengerjakan ibadah haji.

Abah dgn yusuf tinggal ya..bonda mendoakan semua anak2 sy , family , staf , pengedar jutawan bonda seluruh followers yang banyak mendoakan saya dlm musafir mengerjakan ibadah haji .

“Ya Allah semoga mereka semua ini dan seluruh muslimin muslimat mendapat taufik hidayah dipermudah urusan hidup dn mencari rezeki akn dijemput untuk mengerjakan ibadah haji juga sebagaimana Alalh jemput sy pada tari ini .

“Ya Allah memakbulkan hajat-hajat yang kalian minta saya doakan disampaikan Tanah Suci nanti.

“Berbanyak2 terima kasih kod follower bersahabat dgn saya dan memberikan komen baik serta kita bersilahturahmi dengan sebaik baiknya di dalam IG saya ini salam sayang dari bonda.

“Sgt sy hargai sy x tau nak balas budi baik penguna dn followers dn reZeki ni sy sampaikan juga kpd jalan2 Allah,” tulisnya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Abah dgn yusuf tinggal ya..bonda mendoakan semua anak2 sy , family , staf , pengedar jutawan bonda seluruh followers yang banyak mendoakan saya dlm musafir mengerjakan ibadah haji . . Ya Allah semoga mereka semua ini dan seluruh muslimin muslimat mendapat taufik hidayah dipermudah urusan hidup dn mencari rezeki akn dijemput untuk mengerjakan ibadah haji juga sebagaimana Alalh jemput sy pada tari ini . . Ya Allah memakbulkan hajat-hajat yang kalian minta saya doakan disampaikan Tanah Suci nanti . . Berbanyak2 terima kasih kod follower bersahabat dgn saya dan memberikan komen baik serta kita bersilahturahmi dengan sebaik baiknya di dalam IG saya ini salam sayang dari bonda . Sgt sy hargai sy x tau nak balas budi baik penguna dn followers dn reZeki ni sy sampaikan juga kpd jalan2 Allah

A post shared by ROZITA JRM OFFICIAL (@bondarozitaibrahim) on

Semoga mendapat haji mabrur.

Foto : Instagram DS Shahida & Rozita Ibrahim via MH

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply