Amaris Rasa Terhiina, Bekas Bos ‘Buruk Siku’ Minta Pulangkan Hadiah Lama

PELAKON Putra Amaris berasa terhin4 dan malu dengan kata-kata yang diungkapkan oleh usahawan kosmetik, Datuk Seri Hasmiza Othman ketika pertemuan singkat mereka di acara jualan Star Vendors di Sabah pada Ahad lalu.

Amaris atau nama sebenar Muhammad Amran Ismail, 33, berkata dalam perjumpaan itu Hasmiza atau dikenali sebagai Datuk Seri Vida meluahkan rasa kurang senang dengan pelbagai isu yang timbul membabitkan mereka.

Malah Amaris turut diminta memulangkan semula barangan yang pernah diberikan oleh jutawan tersebut.

“Kalau ikutkan saya tak mahu panjangkan isu ini, cuma saya terkilan dan rasa terhin4 dengan kata-kata Datuk Vida. Sedangkan saya tak pernah ada apa-apa isu dengan dia dan kami masih bertegur macam biasa.

“Dia mempersoalkan mengenai beberapa kenyataan yang pernah saya keluarkan kepada media sebelum ini dan meminta saya memulangkan semula barang-barang yang pernah diberi olehnya sebelum ini.

Amaris bertembung dengan Vida di acara jualan Star Vendors di Sabah.

“Saya tertanya barang apa yang dia pernah bagi tu? Kalau sekadar beberapa helai baju, saya boleh cari semula dan pulangkan secara terbuka. Dia siap kata ‘saya nak sepak awak pun boleh!’ Saya malu apabila dia kata begitu di depan pembantu kami dan bodyguard dia,” katanya kepada mStar.

Sementara itu, Amaris memberitahu pertemuan mereka itu berlaku dalam waktu singkat kerana dia mengejar waktu untuk ke lapangan terbang.

Malah, dia terbuka untuk bertemu Vida secara peribadi di Kuala Lumpur bagi menyelesaikan isu ini dengan segera.

Amaris enggan dikaitkan dengan Vida lagi.

“Memandangkan ketika itu teksi sudah menunggu di lobi dan saya bergegas nak ke airport, jadi memang tak boleh nak cakap banyak. Saya minta dia aturkan pertemuan di Kuala Lumpur jika ada sebarang rasa tidak puas hati.

“Senaraikan juga apa barang yang pernah diberi itu, saya nak cari semula dan sedia untuk pulangkan. Orang bagi hadiah kita ambil sebagai tanda hormat… rasanya tak pernah dapat barang mahal pun!,” ujarnya.

 

Cukuplah kaitkan saya dengan dia, saya tak pernah jadi PA dia, dulu pun saya hanya bantu dia!

PUTRA AMARIS

Pelakon

Meskipun tidak lagi mempunyai sebarang urusan membabitkan kerja sejak Disember tahun lalu, Amaris berkata masih ada yang mengaitkan dia dengan usahawan tersebut.

Amaris sibuk dengan perniagaan kuih tat dan minyak wangi.

Justeru itu, dia meminta orang ramai berhenti menghubunginya dan terus menggelarnya sebagai pembantu peribadi (PA) Vida.

“Cukuplah kaitkan saya dengan dia, saya tak pernah jadi PA dia. Dulu pun saya hanya bantu dia daripada sudut pemasaran sahaja.

“Sampai sekarang ini orang ingat saya masih bekerja dengannya dan ada yang hubungi saya semata-mata nak tanya tentang isu berkaitan dia.

“Saya sekarang sibuk uruskan keluarga, bisnes kuih tat Amaris Mytart dan wangian Francesc Fragrance. Tak ada masa nak fikir hal-hal remeh yang lain,” katanya.

Sumber : Mstar

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply