” Jika Saya Beritahu Kisah Sebenar, Saya Lega.. Tetapi Ia Pasti Menyakltkan Sekali” – Rihana Oksana Ingin Kngsi Cerita.

Ingatkan semuanya sudah berakhir namun sepertinya tidak.

Terbaharu semalam rihana memuatnaik satu posting di instagram yang membuatkan ramai tertanya-tanya mengenai status Ratu Cantik Moscow, Rihana Oksana Gorbatenko.

“Kemungkinan, jika saya memberitahu anda kisah sebenar, saya akan merasa lega.. Tetapi, saya tidak mahu meny4klti sesiapa pun, ianya pasti akan meny4kltkan sekali…”

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Saya tahu semua orang sangat mahu mengetahui apa yang berlaku sebenarnya antara kami. Sebelum ini, saya tidak bersedia untuk menceritakan semuanya.. Kemungkinan, jika saya memberitahu anda kisah sebenar, saya akan merasa lega.. Tetapi, saya tidak mahu menyakiti sesiapa pun, ianya pasti akan menyakitkan sekali.? I know that everyone really wants to know what happened to us.. Before, I was not ready to reveal my story… Maybe, if I tell you the truth, I will feel better… but I just don’t want to hurt anyone ? it will be painful.

A post shared by Rihana Oksana Petra (@rihanapetra) on

Saya tahu semua orang sangat mahu mengetahui apa yang berlaku sebenarnya antara kami.

Sebelum ini, saya tidak bersedia untuk menceritakan semuanya.. Kemungkinan, jika saya memberitahu anda kisah sebenar, saya akan merasa lega.. Tetapi, saya tidak mahu meny4kiti sesiapa pun, ianya pasti akan meny4kitkan sekali.?

Susulan daripada itu ramai yang membuat andai, ada pihak yang menyokong Rihana supaya dia mendedahkan apa sebenarnya yang berlaku namun tak kurang ada juga yang meminta supaya model jelita itu ‘move on’.

“I think she doesn’t mean to get any attention. maybe she feels upset, frustrated, angry & at the same time maybe she’s…”

Sumber: Instagram

Doakan yang baik untuk kedua-duanya lah yer.

Sumber : Lobak Merah

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply