“Demi anak, t0long hentikan semua ini. Sejak awal saya beritahu jangan jadikan k3s ini kec0h.- Sharnaaz

PELAKON, Sharnaaz Ahmad, 34, meminta isterinya, Noor Nabila Mohd Noor, 35, menjadi matang dan tidak memberikan lagi kenyataan berhubung proses pencer4ian mereka.

Sharnaaz berkata, dia bimbang masalah itu bertambah keruh sekali gus memberi kesan terhadap anak mereka, Jebat Jayden Ahmad yang berusia setahun.

“Saya tidak mahu isu ini berpanjangan dan biarlah m4hkamah menentukan. Apabila k3s (proses pencer4ian) dibawa di m4hkamah, biar semua orang tahu siapa yang memulakannya (mahu bercer4i).

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Walaupun hang tak berapa suka kat ba, takpa ba sayang hang sampai ba out of service..

A post shared by Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad ™ (@sharnaazahmad) on

“Demi anak, tolong hentikan semua ini. Sejak awal saya beritahu jangan jadikan k3s ini kecoh.

“Hari ini mungkin Jebat tidak tahu membaca, selepas lima atau enam tahun dia akan tahu dan bertanya di mana ibu dan bapanya,” katanya ketika dihubungi Harian Metro, hari ini.

Jika pencer4ian yang dimahukan Noor Nabila, Sharnaaz memberitahu dia reda dengan ketentuan Ilahi biarpun ia bukan permintaannya.

Noor Nabila dalam kenyataan hari ini menegaskan keputusan untuk berpisah dicapai secara persetujuan bersama selepas usaha memperbaiki hubungan mereka menemui kegagalan.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

It has been a beautiful year raising you ❤️

A post shared by Noor Nabila (@noornabila) on

“Saya terkejut dengan kenyataan Sharnaaz (sebelum ini) seolah-olah dia tidak menjangkakan permohonan cer4i, sedangkan kami bersetuju bercer4i secara baik, aman dan damai,” katanya.

Noor Nabila sebelum ini memfailkan pencer4ian terhadap Sharnaaz selepas desas-desus mengenai rumah tangga mereka hangat diperkatakan media.

Terdahulu, kakak kepada Neelofa itu mengakui menerima surat perjanjian cer4i daripada Sharnaaz menerusi aplikasi WhatsApp dan peguam pelakon itu turut mengirimkan butiran sama menerusi e-mel.

“Saya menerima surat perjanjian cer4i daripada Sharnaaz pada 26 Ogos lalu dan dia meletakkan beberapa terma percer4ian. Selepas berbincang dengan peguam, kami (saya dan peguam) bersetuju memfailkan k3s di m4hkamah pada 27 Ogos,” katanya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hargailah dan berjasalah pada yang masih ada. I love u umi @bibikhotejayusof ❤️

A post shared by Noor Nabila (@noornabila) on

Krlsis rumah tangga pasangan itu menjadi perhatian, hujung bulan lalu apabila sebuah portal menyiarkan artikel kononnya Noor Nabila memfailkan percer4ian terhadap pelakon berkenaan.

Noor Nabila yang berkahwin pada 31 Mac 2017 sebelum ini memuat naik sekeping foto dipercayai di Kompleks M4hkamah Syariah Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur menerusi Instagram Story miliknya.

Berkongsi foto mahkamah disertai kapsyen “With the words Ya Rab, I can battle anything,” di Insta Story, ruangan komen Noor Nabila dihujani persoalan netizen yang mahukan pengesahan status perkahwinannya dengan pelakon Sharnaaz Ahmad.

Sharnaaz juga memuat naik kata-kata ‘sabar’ di ruang Insta Story yang turut menimbulkan keraguan seakan-akan mengesahkan sesuatu bakal berlaku.

Sumber: Harian Metro

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply