Bergelar Ahli Politik Indonesia dan Mempunyai 4 Orang Cahaya Mat, Ini Foto Keluarga Pasha Ungu Yang Terkini

Siapa yang lahir tahun 1990 an mesti kenal kumpulan terkenal dari Indonesia iaitu Ungu. Pada satu ketika dahulu, kumpulan ini menjadi fenomena dan viral di Malaysia. Selain daripada lagu berkisahkan percintaan, Ungu juga ada mengeluarkan lagu berunsur ketuhanan. Memang ramai sangat anak-anak gadis yang tergila-gilakan Pasha Ungu ni kan?

Selepas bercerai pada tahun 2009, Pasha kemudian berkahwin dengan bekas pramugari iaitu Adelia pada tahun 2011 dan sehingga kini sudah dikurniakan 4 orang cahaya mata. Semuanya comel sangat! Isteri Pasha pun cantik macam bidadari. Tak berkelip tengok.

Tak percaya? Nah admin belanja beberapa keping gambar keluarga comel mereka.

Kini bergelar ahli politik Indonesia

Selain daripada menyanyi, Pasha juga merupakan salah seorang ahli politik di Indonesia. Wah! Agak-agak senang dapat undi tak?

Comelnya anak!

Hasil perkahwinan dengan Adelia, mereka dikurniakan 4 orang cahaya mata yang sangat comel. Macam Mat Salleh pun ada! Nama anak mereka unik-unik semua tau, nak baca pun berbelit lidah.

Mereka adalah Dewa Hikari Zaidan Ibrahim, Sakha Dyandra Sultan Yusuf, ALiyan Akhtar Raja Sulaiman dan Princess Kayla Mutiara Pasha.

Cantik, sopan dan manis

Cantik kan isteri Pasha ni? Korang boleh usha banyak lagi gambar comel mereka di instagram @adeliapasha. Nak menangis tengok cantik sangat!

Puteri bongsu yang jadi perhatian netizen

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: Rizal Hakimm/terlajakviral

Be the first to comment

Leave a Reply