Saya masih sayangkan Dia, Sharnaaz Ahmad tukar fikiran enggan ceral Nabila

Hakim Syarie, Ahmad Muttaqi Ismail menetapkan 30 Oktober depan bagi memutuskan mengenai status rumah tangga Sharnaaz dan Nabila.

PELAKON Sharnaaz Ahmad enggan mencer4ikan isterinya, Noor Nabila Mohd Noor kerana ingin menyelamatkan rumah tangga yang mereka dibina sejak dua tahun lalu.

Sehubungan itu Hakim Syarie, Ahmad Muttaqi Ismail memerintahkan satu jawatankuasa pendamai (JKP) dibentuk pada 30 September bagi mencari penyelesaian dalam k3s tuntutan cer4i pasangan ini.

Terdahulu ketika prosiding di M4hkamah Syariah Wilayah Persekutuan, Kuala Lumpur pada Rabu, peguam Sharnaaz, Akhbar Din Abdul Kader memberitahu m4hkamah bahawa anak guamnya tidak bersetuju dengan tuntutan percer4ian yang difailkan Nabila, 35.

Bagaimanapun peguam Azmi Mohd Rais yang mewakili Nabila memberitahu bahawa ketika proses perbincangan, Sharnaaz, 34, bersetuju dengan tuntutan cer4i yang difailkan pada 27 Ogos lalu.

Menerusi permohonan pencer4ian itu, Nabila berkata dia dan Sharnaaz sudah tinggal berasingan sejak Februari lalu susulan tiada lagi persefahaman antara mereka.

Malah Nabila turut menyatakan pihaknya cuba mencari jalan penyelesaian termasuk melalui keluarga kedua-dua pihak namun tidak berjaya.

Nabila memfailkan permohonan cer4i mengikut S3ksyen 47 4kta Und4ng-Und4ng Keluarga Islam (Wilayah Persekutuan) 1984.

Menerusi laporan mStar pada 20 Mei lalu, Sharnaaz memberitahu hubungan rumah tangganya dengan Noor Nabila Mohd Noor dalam proses pemulihan.

Sharnaaz atau nama sebenarnya Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad berkata dia lebih mengutamakan anak lelakinya Jebat Jayden Ahmad yang ketika itu mengalami j4ngkitan saIuran kenclng sejak beberapa bulan lalu.

Bagaimanapun, baru-baru ini Sharnaaz ketika ditemui mStar memberitahu apa jua yang terjadi pada rumah tangga mereka selepas ini,  keutamaannya tetap pada anak lelakinya itu.

Sebelum ini timbul des4s desus kononnya perkahwinan Sharnaaz dan Nabila berdepan masalah, namun perhubungan mereka dilihat kembali pulih sejak Februari lalu.

Pasangan terbabit yang mendirikan rumah tangga melalui sebuah majlis yang meriah pada 31 Mac 2017 dikurniakan seorang cahaya mata lelaki yang diberi nama Jebat Jayden, Ogos lalu.

Sumber : mStar

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply