Foto Sufian Suhaimi & Anak Buat Peminat ‘Melting’, Wajah Baby Faeq Dikatakan Iras Mira Filzah

Baru-baru ini, penyanyi popular Sufian Suhaimi mendedahkan dia kini sudah mempunyai seorang anak lelaki dikenali sebagai Baby Faeq.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

SUFIAN AMBIL ANAK ANGKAT Bismillahirrahmanirrahim. Saya rasa tajuk diatas dah cukup untuk menyampaikan cerita apa yang ingin dikongsi. Pertama sekali, saya bersyukur dengan nikmat hidup ini. Allah cukup pemurah dalam melimpahkan rezeki kepada saya, begitu juga kepada yang lain. Usia 27 tahun bagi saya bukanlah terlalu muda untuk memikul tanggungjawab. Selain ibu ayah, keluarga, saya memerlukan tujuan untuk bekerja lebih kuat. Banyak masa saya gunakan untuk mencari perasaan apa yang kurang selama ini. Of course, I’ve been spending a lot of time talking to Allah. Semua saya ceritakan. Ada juga rakan-rakan yang menjadi pendengar setia saya. Tapi bila jumpa kawan yang dah ada anak ni, rasa tu lain, rasa penuh. Theres something special about babies. When they’re around, i feel complete. Mungkin belum masanya untuk tamatkan zaman bujang, tapi i can feel this is the perfect time to have one anak angkat, itu juga satu rezeki. Welcome to my life, Faeq. Ayah Yan sayang @babyfaeq tau.

A post shared by Sufian Suhaimi ?? (@sufiansuhaimi_) on

Meskipun usianya 27 tahun, namun dia mengambil keputusan untuk mengambil anak angkat bagaimanapun, ia menerima komen positif daripada peminat yang turut bangga dengan penyanyi yang juga sangat terkenal menerusi lagu Di Matamu.

Terbaru pula, Sufian yang sering menjadi perhatian netizen turut membuatkan peminat wanita cair melihat kemesraan dia yang kini sudah bergelar Ayah Yan.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

You cant sit with us. ? Going to miss this babushka a lot. See you next week sayang!

A post shared by Sufian Suhaimi ?? (@sufiansuhaimi_) on

Foto terbaru bersama anaknya itu juga menerima pelbagai komen daripada netizen sehingga ada yang mengatakan Baby Faeq mempunyai iras seperti Mira Filzah.

Reaksi netizen,

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: Sufian Suhaimi vi  HCL

Be the first to comment

Leave a Reply