“The Legend Is Back”- Naqiu Boboy Sertai Gegar Vaganza Ke-6, Ramai Yang Teruja!

Ramai bintang program popular Gegar Vaganza musim keenam (GV6) telah didedahkan baru-baru ini dan terdapat nama-nama hebat yang membuatkan ramai teruja dan tidak sabar untuk menonton.

Namun, seorang penyanyi legend telah menjadi sebutan ramai dimedia sosial kerana teruja mendengar kemunculannya di Gegar Vaganza musim kali ini.

Naqiu daripada kumpulan Boboy nama penyanyi yang sudah tidak asing lagi dalam dunia nyanyian membuatkan dia menerima pelbagai komen daripada peminat yang turut rindu dengan lagu-lagunya.

Malah menerusi Instagram juga, penyanyi ini menerima pelbagai komen positif daripada peminat yang mana mereka turut memberikan kata-kata semangat.

Melihat video terbaru dikongsikan itu, ini antara komen-komen yang ditinggalkan buat penyanyi tersebut. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Pelik rasa tiba2 dah kembali aktif semula dlm dunia glamour ni. Lama sgt dah tinggal. Tapi kalau korang semua support saya rasanya takdelah takut sgt! ?? . Thanks kepada team video & digital @neonpixelofficial yg sgt hebat merakamkan setiap momen saya sepanjang di sidang media. Korang memang superb! ?? . ? @neonpixelofficial ? @mindorder ? @kasihcicie . #MindOrder #MindOrderManagement #Naqiu #NaqiuBoboy #SpecialProject #NaqiuxMindOrder #GegarVaganza #GegarVaganza2019 #BagilahChance #PleaseSayang

A post shared by Naqiu (Boboy) (@thisisnaqiu) on

Komen Netizen :

suara ko skrg power sedap bro.. trus kan

suara tetap tip top dr dulu.. skrg makin padu.. xpernah jemu dgr lagu2 boboy

Allahu.. dunia seakan kembali 19 tahun lepas… lama da berlalu zaman2 remaja

Best versi skg. Sore serak rock gtu

Program ini difahamkan akan mula menemui penonton selama lapan minggu yang mana bermula pada 13 Oktober tidak lama lagi.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: Naqiu Boboy via HCL

Be the first to comment

Leave a Reply