“Dah Tiga Hari Kami Tidur Berasingan…” – Siti Nurhaliza

Penyanyi nombor satu negara, Datuk Seri Siti Nurhaliza mengaku sudah tiga hari terpaksa tidur berasingan dengan anak kesayangannya, Siti Aafiyah yang berusia setahun.

Menurut Siti, dia dan suami, Datuk Seri Khalid Mohd Jiwa terpaksa berbuat demikian kerana keadaan mereka yang kurang sihat selepas mengalami batuuk dan selsemaa.

Siti bagaimanapun bersyukur kerana menerusi pemantauannya, Aafiyah ‘pandai membawa diri’.

Malah dia berasa lucu apabila mengetahui pelbagai ragam anaknya sepanjang malam menerusi pembantu yang dikenali sebagai Kak Dayah.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Dah 3 hari terpaksa tido asing dengan Aafiyah sebab ibu aafiyah & ayah aafiyah pun kena batuk& selsema .. Kakak dayah whataap ibu bagitau macam2 gelagat Aafiyah bila tido ngan Kakak.. Ni dia nak ber ‘hi five’ dengan kakak walaupun mata pejam.. Aafiyah anak ibu yang soleha.. ???Aafiyah anak ibu yang hebat .. aamin ya rabb..

A post shared by Siti Nurhaliza Tarudin (@ctdk) on

“Sudah tiga hari terp4ksa tidur asing dengan Aafiyah sebab ibu dan ayah kena batvk serta sels3ma.

“Kakak dayah beritahu macam-macama gelagat Aafiyah bila tidur dengan kakak..

“Ni dia nak ber ‘hi five’ dengan kakak walaupun mata pejam.. Aafiyah anak ibu yang soleha dan hebat,” tulisnya pada kapsyen gambar tangkap layar perbualan antara dia dan pembantunya.

Rata-rata pengikut memberikan komen luahan mereka juga turut terhibur dengan gelagat Aafiya.

So cute aafiyah…

Amin…

Seronoknya jadi kak dayah…

Lebih mencuri perhatian, komen lucu pelawak dan pengacara Zizan Razak yang seolah-olah tidak mahu mengalah dengan Aafiyah.

“Kak Iti (nama panggilan mesra Siti), semasa kecil, ibu saya alihkan posisi tidur saya tapi saya pergi alihkan kereta dekat parking. Saya memang gempak Kak Iti,” komennya dan disertakan dengan emoji gelak.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: MHEtv

Be the first to comment

Leave a Reply