Kec0h Dewan Gara2 Fikry Ibrahim, ‘Grad’ Usia 25 Tahun Tapi Rupanya Banyak Dugaan…

Bukan sekadar kec0h dewan gara-gara Fikry Ibrahim namun pelakon terkenal ini juga menjadi perhatian ramai sehingga tular dimedia sosial.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

kemainn satu dewan tepokk naaa… tahniah boss @fikryibrahim ???? all hard work is paid off ? stay humble and inspiring others!

A post shared by fikryibrahimsupporter (@fikryibrahimsupporter) on

Umum, Fikry kini sudah konvo untuk Ijazah Sarjana Muda Komunikasi Massa (Kepujian) Pengiklanan dan ia membuatkan peminat tidak henti-henti untuk mengucapkan tahniah buatnya malah rakan-rakan artis juga.

Siapa sangka, dalam melihat dia sering sibuk shooting rupanya dia juga perlu menghabiskan pengajian namun kesibukkan dan usianya yang kini 25 tahun itu tidak menjadi penghalang buatnya malah difahamkan dia juga ingin menyambung ke peringkat ‘Masters’ pula.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

“Never stop learning because life never stops teaching.” Terima kasih kepada keluarga, guru-guru, kawan dan semua yang mendoakan dan support saya. ??? Tahnih buat graduan yang lain!

A post shared by Ahmad Fikry (@fikryibrahim) on

Namun, Fikry juga menghadapi pelbagai dugaan sebelum menamatkan pengajian. Menurut sumber, dia juga tidak sangka boleh konvo selepas mengambil keputusan extend ketika menyertai dunia hiburan.

“Kemudian, saya sambung balik dan terpaksa lakukan beberapa perkara pada waktu yang sama. Saya perlu intern, shooting, berniaga. Sangat susah. Berkat doa mak, kawan-kawan dan usaha sendiri, berjaya juga. Katanya.

Apapun, tahniah diucapkan buat pelakon ini!

Sumber: Fikry IbrahimRemajaFikryibrahimsupporter

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply