Gadis Bertudung Jadi Pilihan MK Tapi Video Ini Bikin Berdekah, Part Shuk Paling Win!

Penyanyi rap yang semakin menjadi perhatian ramai, namanya juga sejak kebelakangan ini disebut-sebut. Siapa yang tidak kenal dengan MK iaitu merupakan seorang penyanyi yang makin meningkat naik dari kumpulan K-Clique.

Terbaru, dia menjadi tetamu di Geng Pagi Hot dan pastinya sekali lagi penyanyi rap ini mencuri tumpuan pengikut dilaman Instagram Hot FM setelah pihak tersebut berkongsikan beberapa video mengenai jejaka terkenal ini.

Dia juga menerangkan disebalik nama MK yang menjadi panggilan ramai buatnya dan turut memberikan sedikit penjelasan mengenai isu yang pernah viral baru-baru ini.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Wuish. Korang selalu panggil MK, tahu tak apa sebalik nama tu? ? Tapi awek-awek panggil Hairi tau, lembut sikit ? @hairiwhuut @shuibsepahtu @shuk_hotfm @fizie_hotfm

A post shared by Hot FM (@hotfm976) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Haa.. Siapa kata MK dah berpunya? MK kata tak pun ? MK tak scroll tau instagram, cuma buka stories dengan je. So awek-awek bolehlah dm dekat insta ? @hairiwhuut @shuk_hotfm @shuibsepahtu @fizie_hotfm

A post shared by Hot FM (@hotfm976) on

Apa yang mencuit hati ramai juga, apabila video MK yang mengatakan suka wanita bertudung namun yang menjadi pilihan hati menerusi video tersebut membuatkan ramai berdekah. Apatah lagi melihat gelagat Shuk, Shuib dan Fizie.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Wah, MK suka wanita bertudung lah guys! Tapi mana satu pilihan hati ni? Banyak choice tau kitorang bagi ? @hairiwhuut jawab pls ?

A post shared by Hot FM (@hotfm976) on

Rata-ratanya gelak besar malah dikatakan muka ketiga penyampai radio terkenal ini juga masing-masing tak nak kalah.

Hahahah syukkk…

Shuk paling win si0t…

Hahaha muka masing2 taknak kalah…

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: Hot FM via HCL

Be the first to comment

Leave a Reply