“Dia hanya nak selfie tapi saya datang bawa hadiah” – Fazley buat kejutan untuk sambut birthday ‘rider’ Grabfood

Akhirnya impian seorang pekerja penghantaran makanan untuk bertemu Fazley Yaakob tercapai.

HASRAT seorang penghantar makanan untuk swafoto bersama cef selebriti, Datuk Fazley Yaakob akhirnya tercapai apabila mereka dipertemukan dalam majlis kejutan hari jadi yang dianjurkan khas untuk pekerja tersebut.

Menurut Fazley, dia menyediakan kek istimewa untuk pekerja bernama Fakhrul itu dan menghantarnya sendiri ke pejabat syarikat e-hailing berkenaan di Petaling Jaya.

“Saya hubungi Grab untuk bantu pertemukan kami berdua. Saya dan team Suka Sucre Bistro siapkan kek bersempena hari jadi beliau yang baru berlalu.

“Bila dah jumpa tadi, dia sangat-sangat nervous kerana yang dia mahukan hanyalah selfie, tapi saya datang sendiri bawa kek buat beliau. (Dia siap minta peluk lama sikit tadi haha!).

Penghantar makanan dikenali sebagai Fakhrul terkejut Fazley menyediakan kek untuknya sempena ulang tahun kelahiran ke-25.

“Apa yang lebih menarik ialah saya baru tahu hari ini, beliau juga dikenali sebagai Ustaz Along, seorang graduan dari Timur Tengah. Tahniah dan terima kasih @mhmdfkhrazzi_,” katanya.

Fazley berkongsi video pertemuan mereka menerusi Instagram pada Rabu.

Sebelum ini, hasrat seorang penghantar makanan untuk bergambar dengan Fazley tidak kesampaian kerana terikat dengan komitmen kerja.

Bagaimanapun, luahan pemuda itu di laman sosial menarik perhatian Fazley dan berharap mereka dipertemukan satu hari nanti.

Akhirnya impian Fakhrul untuk berselfie tercapai.

Sementara itu, Fazley turut berterima kasih kepada pekerja-pekerja penghantaran makanan yang sanggup berdepan cabaran dan kepayahan demi menyelesaikan tugasan.

“Kepada semua rider, terima kasih banyak atas penat lelah kalian berhujan panas untuk pastikan kami semua dapat makanan yang kami pesan,” ujarnya.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: SMstar

Be the first to comment

Leave a Reply