“Nasib baik tak jadi filem Joker” – Zulin Kngsi Dia Awkward Jadi Orang Tengah Antara Azfar & Shazwan

Semalam kecoh bila video seorang model dan tweetfamous Azfar Firdaus bersemuka dengan orang yang pernah buli fizikalnya di Twitter tular.

Namun yang peliknya, ramai tak perasan yang salah seorang dari pengacara dalam program tersebut adalah pelakon, Zulin Aziz.

Ekoran dari video yang tular itu, Zulin Aziz turut kongsikan perasaannya bila dia terpaksa berhadapan dengan situasi awkward tersebut.

Jangan gaduh pulak kat sini… Nasib baik… Kalau tak jadi filem joker.”

Respond kelakar dari Zulin ini berjaya membuat netizen terhibur dan rata-ratanya tak boleh bayangkan perasaan pelakon ini yang terperangkap dalam situasi tersebut. Dah lah live!

Ada jugak netizen yang tanya, memang saja plan ke nak temukan Azfar dengan Shazwan ni, tapi Zulin balas ia memang kebetulan semata-mata.

Kalau korang ada yang terlepas pasal kes ni, korang boleh baca artikel sebelum ni atau tengok video kat bawah ni. (Tengok sekali lah muka Zulin tu)

Apa-apa pun admin memang salute lah cara Zulin handle situasi tu, bukan senang tau! Dah lah live. Walaupun obvious muka awkward tu, dia still boleh chill.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: LobakMerah

Be the first to comment

Leave a Reply