Wanita Cantik Selamba Kentut, Tak Perasan Masih Ada Orang Dalam Pejabat

Bekerja sepenuh masa di pejabat tanpa ruang untuk bersendirian sangat melecehkan kerana kita terp4ksa sentiasa menjaga tingkah laku dan gerak geri.

Bekerja di pejabat yang tiada privasi juga menghalang kita dari melakukan perkara-perkara yang kita boleh lakukan dengan selamba di rumah seperti menguap, mengorek hidung, dan kentut.

Biasanya pekerja pejabat akan ke tandas untuk melakukan perkara-perkara tersebut yang dianggap tidak sopan, tetapi bayangkan jika seseorang itu memang jenis yang badan cepat masuk angin, tidak mungkin dia dapat ke tandas setiap jam semata mata untuk membuang angin.

Itulah masalah yang dialami seorang wanita cantik yang berkongsi bilik pejabat dengan beberapa orang pekerja lain.

Dalam video Tik Tok yang tular, Anja Gridley berkongsikan video rakaman dua orang rakan sekerjanya meninggalkan pejabat dan menyangka hanya dia seorang yang tinggal dalam bilik itu.

Mengambil peluang itu untuk merakam video untuk akaun TikToknya, wanita itu kemudian mengeluarkan bunyi kentut yang kuat dengan reaksi muka selamba sejurus selepas pintu ditutup.

Namun apabila dia perlahan-lahan memusingkan kerusinya, dia tidak menyangka ada pekerja lain di dalam bilik itu membuat dia berdekah.

Bunyi kentut itu membuatkan seorang pekerja lelaki di belakangnya menoleh ke arahnya dengan reaksi terkejut.

“Malunya…”

“Taknak dah kongsi pejabat…”

“Ingatkan perempuan tak kentut?”

“Terus berhenti kerja…”

“Sebab tu aku akan cek banyak kali…”

Sumber: LAD Bible via HCL

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

 

Be the first to comment

Leave a Reply