Anak Amyra Rosli rambut pendek, dari comel terus jadi kacak

Anak sulung kepada pasangan selebriti terkenal, Amyra Rosli dan Amar Baharin juga diantara si cilik yang cukup popular dalam industri hiburan tanah air.

Dikenali sebagai Aqeef Anaqi, menerusi perkongsian Amar Baharin mahupun Amyra Rosli di laman Instagram pastinya gelagat comel anaknya mencuri tumpuan pengikut dan peminat mereka.

Apatah lagi penampilan rambut comel anaknya yang dibiar panjang membuatkan peminat kanak-kanak yang kini berusia 2 tahun 3 bulan ini ‘geram’ dengan kecomelannya.

Anak Amyra Rosli sering jadi perhatian ramai

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

my boy lollipop ? @aqeefanaqi

A post shared by Amar Baharin (@amarbaharin) on

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bau leher masam ni paling sedap! @aqeefanaqi . . #AqeefAnaqi #Amyramar #2y

A post shared by Madam Amyra (@aamyrarosli) on

Baru-baru ini, Amyra Rosli berkongsikan penampilan anaknya yang berubah dari segi rambut yang dilihat sudah pendek daripada sebelum ini.

Menerusi perkongsian berkenaan, Amyra Rosli memuat naik beberapa keping foto anaknya dengan pelbagai reaksi comel sehinggakan posting itu meraih lebih 121,000 tanda suka sejak ia dikongsikan dilaman Instagram.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

When your children try to make you laugh, laugh.. They love to hear your laughter as much as you love to hear theirs ? . . @aqeefanaqi . . #amyramar #aqeefanaqi #2y3m

A post shared by Madam Amyra (@aamyrarosli) on

‘When your children try to make you laugh, laught… they love to hear your laughter as much as you love to hear theirs,” tulis pelakon jelita ini.

Posting itu juga menerima ratusan komen yang dibanjiri dengan kata-kata pujian apabila anak pasangan popular itu kelihatan kacak.

Masing-masing juga dilihat teruja melihat potongan rambut Anaqi yang berubah sekaligus menampakan si cilik popular ini dikatakan tersangat comel.

Reaksi ramai

Sumber: Amyra Rosli akuokey

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

 

Be the first to comment

Leave a Reply