“Walaupun kena sam4n, Selfie tetap Selfie”- Azad Jazmin

Setiap individu jika membuat kes4lahan, pasti akan menerima d3nda. Tidak kiralah individu berkenaan adalah seorang selebriti mahupun yang ternama. Pihak berkuasa seperti polis berhak mengenakan s4man terhadap individu yang melakukan kesalahan termasuklah pelakon Azad Jazmin yang telah disam4n sebanyak dua kali dalam masa hanya dua hari sahaja. Dasyat Pak Azad..

Kali pertama Azad telah disam4n oleh p0lis trafik kerana tidak membawa lesen bersama dan kali kedua pula disam4n kerana ‘double parking’. Dalam masa dua hari sahaja, Azad telah dikenakan sam4n. Kedua-dua peristiwa pahit tersebut dikongsi Azad menerusi laman Instagramnya baru-baru ini.

Azad juga sempat merakam gelagat anak perempuannya, Amarra Sofea Rose memberitahu kereta milik bapanya telah disam4n oleh salah seorang pegawai Dewan Bandaraya Kuala Lumpur DBKL). Azad dikatakan membawa anak perempuannya ke klinik untuk memeriksa kesihatan. M4langnya, Azad telah disam4n sejurus selesai urusan anaknya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Got Aman??? SAMAN la anak oi @anakdarapakazad1 ?hahaha padan dgn muka aku lagi!! kali ni padan muka n Kita selfie satu.. hehehe apapun inilah kerja depa tgh panas terik depa tetap kena bertugas dgn adil… last kali Amarra kata ‘daddy what’s your problem… Credit : to @enforcement.dbkl buat kerja dgn baik dan saya dianugerahkan Award padan muka of the year hehehe ??

A post shared by PakAzad™️ (@azadsyazirarose) on

“Got Aman??? SAM4N la anak oi anakdarapakazad1 hahaha padan dgn muka aku lagi. kali ni padan muka n Kita selfie satu.. hehehe.

“Apapun inilah kerja depa tgh panas terik depa tetap kena bertugas dgn adil… last kali Amarra kata ‘daddy what’s your problem.

“Credit : to enf0rcement.dbkl buat kerja dgn baik dan saya dianugerahkan Award padan muka of the year hehehe,” tulis Azad menerusi kapsyennya pada postingnya.

Lebih melucukan lagi apabila pegawai DBKL yang menyam4n Azad sempat ‘berselfie’ dengan pelakon tersebut.

Menerusi kapsyen yang ditulis Azad juga, dia turut meluahkan perasaan kagum terhadap pegawai DBKL berkenaan yang terpaksa bekerja di bawah terik matahari yang panas dan melakukan tugas dengan adil.

Sebelum ini, Azad juga pernah dikenakan sam4n selepas ditahan oleh p0lis trafik kerana tidak membawa lesen selepas Azad berkongsi video di laman Instagramnya semalam. Azad juga memberi pujian kepada petugas-petugas berkenaan yang telah menjalankan tugas dengan adil dan tegas walaupun Azad adalah seorang artis.

Sementara iu, posting video yang dimuatnaik Azad telah ditonton sebanyak 24,000 tontonan dan rata-rata pengikutnya di Instagram terhibur dengan gelagat Azad bersama anak perempuannya itu.

Syabas DBKL tegas dan adil melaksanakan tugas. Tak kira artis ke selebriti popular ke, salah tetap salah. Surat cinta pun sudah sampai, jadi Pak Azad siap-siap lah kena bayar ok. Paling best, dapat selfie satu kali dengan Pak Azad. Menyempat lagi pegawai DBKL yaa hehehe..

Sumber: Instagram Azadsyazirarose

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: informasiviral

Be the first to comment

Leave a Reply