[Vide0] “Jadilah yang setia pada mama.” – Sebak dengar permintaan dan harapan Elly Mazlein buat bakal suami

Semalam telah berlangsungnya upacara majlis malam berinai buat pelakon kesayangan rakyat Malaysia, Elly Mazlein atau pun lebih mesra dengan panggilan Kak Lina PomPom. Majlis diadakan dengan penuh meriah dan warna warni.

Semalam juga merupakan buat pertama kali wajah jejaka mist3ri, Azlan didedahkan buat tatapan para peminat. Memang tampan dan sepadan dengan Kak Lina. Situasi agak seb4k apabila Azlan berjalan masuk dengan mendukung Sefhia yang nampak begitu manja dengannya.

Majlis giIang gemiIang diadakan di Putra World Trade Centre. Hiasan dewan yang nampak indah adalah hasil rekaan Achare Lapanbelas. Ternyata mereka berdua nampak serasi bagai pinang dibeIah dua. Ditambah pula dengan busana cantik yang direka oleh Jimmy Couture dan solekan dari Gebriel Padan. Sungguh manis Kak Lina bagaikan puteri Melayu.

Beberapa persembahan turut dipersembahkan iaitu dari pertunjukan silat dari anak-anak silat dan tarian dari Tarian Sazlan Dancer Junior. Selesai majlis, Kak Lina ditanya tentang apa yang diharapkan dalam perkahwinan kali ini.

” Mengharapkan agar kebahagian milik Kak Lina, jadilah yang setia pada mama.” Ujar Kak Lina dengan nada seb4k.

Seb4k dengar harapan dan permintaan Kak Lina buat bakal su4mi. Kami doakan agar perkahwinan yang bakal dibina nanti akan terus kekal sampai syurga. Semoga Papa Awan Nona dapat berpegang pada janji untuk menjaga Kak Lina dan Sefhia.

Malam yang penuh dengan cinta . Seb4k pula kita tengok video ni. Malam ni kita tengok wajah Kak Lina sangat berseri & penuh bahagia.

Begitu juga dengan anak manja Kak Lina iaitu Sephia & Ayahanda kak Lina. Berbahagialah kalian hingga ke Jannah!

Para peminat dan rakyat Malaysia turut sama mendoakan kebahagian buat Kak Lina sekeluarga. Ramai yang puji ketampanan Papa Awan Nano. Patut la sor0k muka sebelum ni.

Alhamdulillah. finally. Till jannah. Allah sebaik2 perancang. Nampak kak lina lebih bahagia skrg

Sekali pandang mcm ada iras remy ishak plak… hehe.. congratulations @iamellymazlein … semoga berkekalan sehingga ke jannah

Handsome su4minya tahniah Lina pompom semoga kekal bahagia hingga ke akhir hay4t.

Segak nohhh laki kaklina pompom, hitam manis lesung pipit gitchuww. Semoga hubungan kalian berkekalan untill jannah, dan harap menjadi su4mi dan ayah yang bertanggungjawab dan lindungi keluarga kecilmu. Aminn yaallah

Vide0 :

[videopress TG8YYgT9]

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: newsinkling.com

Be the first to comment

Leave a Reply