Masih Ingat Wani? Tak Sangka Perubahannya Sekarang Buat Ramai Terkedu

Pastinya anda masih ingat dengan seorang gadis berusia 23 tahun yang tular apabila dia mengalami masalah ob3siti dengan memiliki berat lebih 200 kilogram.

Seperti yang diketahui ramai, usahawan terkenal Datuk Aliff Syukri telah tampil untuk membantu gadis berkenaan dalam usaha untuk menurutkan berat badan.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ini kisah wani wanita yang berumur 23 tahun ini telah terlantar duduk, tidak boleh memegang handphone , tidur hanya duduk keada tidak boleh baring tidak boleh berjalan dan yang paling sedih wani juga tidak boleh membasuh kencing nya sendiri kerana masalah kegemukan yang melampau iaitu 300 kg.. . . Setelah viral kisahnya di surat khabar Saya tekad memabntu beliau dan menjaga nya sehingga ke hari ini daripada 300 kg kini wani telah turun sebanyak 250 g dan semakin cerdas berbanding dahulu menggunakan produk terbaru saya #lookfiit rm79 jee.. Kalau korang nak tengok kehidupan wani abang ada update dekat YouTube abang tv Telajak laris ataupun korang boleh followed Instagram @as.legacymalaysia Untuk mengikuti perkembangan Wani dan bagaimana wanita ini dijaga rapi oleh ibunya yang berusia 70 tahun.. . . siapa nak beli look fit boleh komen di bawah “nak lokk fit”

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Terbaru, Datuk Aliff Syukri menerusi laman sosial Instagram berkongsikan perkembangan baik gadis berkenaan atau mesra dipanggil Wani.

Kesedihan bertukar gembira

Ujar usahawan ini, Wani kini sudah boleh berjalan dan terdapat beberapa perubahannya yang dapat dilihat daripada sebelum ini yang mana dia tidak boleh berjalan kerana masalah berat badan yang dialaminya.

Perkongsian video itu ternyata membuatkan pengikut Datuk Aliff Syukri yang kini sudah mencecah 3.7 juta itu turut gembira melihat perkembangan baik Wani.

Tambahan pula, netizen juga bersyukur dengan Wani yang sudah dapat berdiri dan ternyata netizen juga tidak sabar melihat perubahan gadis muda ini.

“Akhirnya Wani dah boleh berjalan…”

Dalam pada itu, diruangan komen ternyata usaha dilakukan Datuk Aliff Syukri membuatkan dia menerima pelbagai pujian daripada netizen apatah lagi Wani dah boleh berjalan juga difahamkan telah mengunakan produk daripada usahawan terkenal ini selain diberikan kata-kata semangat.

“Alhamdulillah… Semoga dipermudahkan…”

Screenshot_87

Screenshot_88

“Ya Allah mulianya hati dato ni”

Screenshot_86

Screenshot_89

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: Datuk Aliff Syukri via HCL

Be the first to comment

Leave a Reply