“Dah nak jadi mak orang pun tak reti pakai seluar” – Izara Aishah Buat Majlis ‘Gender Reveal’, Netizen Krltik Cara Pemakaian

Trend membuat majlis ‘gender reveal’ memang popular di negara barat dan kini ramai ibu mengandung di Malaysia pun turut mengadakan majlis sebegitu termasuklah para selebriti.

Hari ini, Izara Aishah yang kini sarat hamil mengadakan majlis ‘gender reveal’ dan melalui Instagram ibu kandung suaminya, Adib Khalid berkongsi momen ketika ia berlangsung.

Difahamkan Izara dan Adib bakal menimang cahaya mata perempuan dan dalam pada tetamu gembira dengan berita itu, netizen di Facebook pula sempat menegur dan mempertikai fesyen Izara.

Menurut mereka, pakaian Izara itu tidak sesuai untuk ibu mengandung serta seseorang yang bakal bergelar seorang ibu tidak lama lagi. Ada juga yang sempat slndir Izara dan suruh dia contohi ibu mentua, Dato’ Seri Siti Nurhaliza yang berpakaian sopan.

Sumber: Instagram

Izara mengenakan kemeja bersaiz besar hingga paras atas lutut dan ada yang berkata dia akan nampak lebih elok jika memakai leggings atau seluar.

Kan lebih manis jika pakai seluar legging atau seluar apa-apa lah. Dari pakai baju macam tu je..”

Orang kaya ni duit banyak tapi cara berpakaian tu macam tak boleh nak habaq..”

Laki tu elok pakaian dia tutup litup, yang bini masyAallah..mana seluaq eh? agak-agak la nak seksi pun. Kang cakap nitezen mulut puaka. Habis tu pakaian kau tak berpuaka ka?”

Muka dah cantik tapi terlupa pakai seluar.”

Dah nak jadi mak orang pun tak reti pakai seluar lagi, aduhai…”

Boleh tahan eh mulut netizen… Apa apa pun tahniah Izara dan suami!

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: Lobakmerah

Be the first to comment

Leave a Reply