“Cuma, Kalau Arwah Abam Ada Pasti Dia Sangat Gembira Dan Teruja.”- Isteri Ali Puteh Disahkan Ham1l

Keh1langan dua insan ters4yang dalam hidup merupakan satu uj1an ber4t buat seseorang apatah lagi insan itu merupakan ahli keluarga sendiri. Itula yang Ali Puteh had4pi.

Selain keh1langan anak keduanya pada November tahun lalu, Ali Puteh juga kehilangan abangnya yang sehingga kini menjadi sebutan ramai apabila pem3rgian Abam bukan saja meng3jutkan buat ahli keluarga terdekat malah seluruh industri hibvran tanah air.

84155858_1061206650911350_1028154851686017866_n
Ali Puteh bers4ma abangnya, Abam Bocey

Terbaru menerusi laman Astro Gempak, Ali Puteh telah menerima kh4bar berita gembira dan berkongsikan hal itu kepada umvm. Malah sejak semalam juga tidak henti-henti netizen mendoakan dan tumpang gembira dengan khabar ber1ta gembira berkenaan.

Ini kerana isteri Ali Puteh, Melati Fitri dis4hkan ham1l lagi dan kurniaan rez3ki yang tidak pernah dijangka itu telah disambut dengan penuh kesyvkuran.

 

 

Isteri Ali Puteh hamil

Isteri Ali Puteh hamil

“Syukur padaMu ya Allah… sesungguhnya Dialah sebaik-baik perancang. Hanya itu yang mampu saya ungkapkan buat masa ini. Di kala saya sedang berduka, Dia berikan kegembiraan buat kami sekeluarga.”

“Betapa hebatnya aturan Allah, Dia gantikan arwah Ainul dalam masa yang tidak terduga ini. Cuma, kalau arwah Abam ada dia pasti sangat gembira dan teruja.” Ujarnya menerusi Astro Gempak.

Kata pelawak terkenal ini, dia dan isteri akan ke klinik dan menjalani pemeriksaan mengikut prosedur seperti biasa. Dalam pada masa yang sama, dia turut berterima kasih kepada semua yang mendoakan mereka sekeluarga.

Ada juga pengikut Ali yang mengucapkan tahniah di sebalik cerita duka ada juga berita gembira. Pengikutnya itu menyelit di ruangan komen di mana Ali memuat naik gambar ketika melawat Arwah di Kvbur.

Selain kehilangan anak keduanya, Ali dan isteri juga mempunyai seorang lagi anak perempuan yang kini berusia tiga tahun.

Sumber: Astro Gempak via HCL

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisangg

Be the first to comment

Leave a Reply