Luah Rasa C1nta Pada Isteri & Keluarga, Hafiz Suip Lancar S1ngle Terbaru Berjudul…..

 

Pemenang kategori vokal dan persemb4han terbaik Anugerah Juara Lagu 34, Hafiz Suip tampil dengan single terbarunya berjudul Sin4r C1nta.

Masih mengeteng4hkan rentak balada, lagu edaran Nova Music ini masih menerima sentvhan Ikhwan Fatanna dan Ayden Ali yang berkolaborasi bersama John Jeevasingham.

Menurut Hafiz, sebagai penyanyi dia cuba menzahirkan em0si lagu yang dirakamkan sebaik mungkin mengikut terjemahannya tersendiri.

“Sekalipun sudah kerap menyanyikan lagu balada yang dianggap ramai sebagai ‘forte’ atau makanan saya, setiap lagu itu memberikan cab4ran tersendiri.

“Dalam hidup ini pun kita sendiri sudah terbiasa berma1n dengan em0si. Saya cuba gunakan apa yang dirasai untuk meresapi ‘r0h’ bagi lagu ini,” katanya.

Tambah Hafiz, dia juga cuba menzahirkan em0si cinta itu terhadap isteri dan keluarga yang saya sayangi menerusi lagu ini.

“Cinta saya terhadap mereka lahir tanpa sy0rat dan di tahap infiniti. Semoga Sinar Cinta yang mekar sejak sekian lama itu akan terus kekal sampai ke syurga,” katanya.

Difahamkan lagu Sinar Cinta bakal menjadi lagu runut bunyi bagi filem Se1ndah Tujuh Warna Pelangi.

Drama berkenaan yang dibintangi Aeril Zafrel, Nabila Razali dan Hun Haqeem akan mula bersiaran mulai 24 Februari ini.

Anda boleh dengar lagu Hafiz terbaru ini di bawah.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: Gempak

Be the first to comment

Leave a Reply