Penyanyi Black Terbabit Dalam Kemal4ngan Mot0r

Penyanyi popular Black Hanifah yang terbabit dalam kemal4ngan ketika menyertai program perlumb4an motosikal las4k di Ulu Yam semalam, kini dalam keadaan stabil.

Dalam kejadian kira-kira jam 2.30 petang itu, Black meng4du suk4r untuk bern5fas selepas dia terj4tuh dalam pusingan pertama perlumb4an.

Isterinya, Naquia Yasirah berkata, Black yang dibawa ke h0spital oleh anggota Angkatan Pertahanan Awam Malaysia (APM) kini diminta doktor untuk berehat sehingga keadaannya benar-benar stabil.

“Ketika dia terj4tuh, dia t4k boleh bern4fas dan pihak APM membawanya ke h0spital dengan segera,” katanya.

Menurutnya, Black kemudian menjalani pemeriksaan termasuklah x-r@y di h0spital semalam.

“Kemal4ngan itu membabitkan bahagian d4da hingga membuatkan dia suk4r bern4fas. Selepas menjalani x-r@y didapati t1dak ada bahagian tul4ng yang pat4h,” katanya.

Naquia berkata, itu bukan pertama kali Black terbabit dalam kemal4ngan ketika menyertai perlumbaan motosikal las4k. Sebelum ini penyanyi itu pernah pat4h tangan dan terp4ksa menjalani pemb3dahan.

“Kali ini dia t1dak ditahan di h0spital. Namun, doktor menasihatkan supaya kesihatannya dipantau dan sekiranya ada sebarang kompl1kasi dalam pern4fasan dan sebagainya, raw4tan susulan akan dijalankan,” katanya.

Black yang menyertai perlumb4an motosikal las4k CKD MX Series di acara Ulu Yam meng3jutkan pengikut-pengikutnya di Instagram selepas berkongsi foto dia dalam keadaan terb4ring dan dikelilingi anggota paramedik APM.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page Note Untuk Awak

Sumber:harian metro/ ig black hanifah

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

 

Be the first to comment

Leave a Reply