Laudya Cynthia Bella Hapus Semua Gambar Engku Emran Di Instagram. Apa Dah Jadi?

Tinjauan dari kami, sejak Isnin (02/17/2020), gambar Engku Emran hilang dari sejumlah postingnya di Instagram. Tiada apa-apa yang tinggal termasuk gambar perkahwinan mereka.

Walaupun demikian, gambar anak Engku Emran, Engku Aleesya tidak dipadamkan oleh Laudya Cynthia Bella. Selepas cuba mengesan, Laudya Cynthia Bella nampaknya masih mengikuti akaun Engku Emran. Manakala di Instagram peribadi Engku Emran, dia masih menyimpan semua fotonya bersama Laudya Cynthia Bella.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Dan semua itu sudah dicatat di kitab Lauhul Mahfuzh. Sebagaimana disebutkan dalam hadits Nabi shallallahu ‘alaihi wa sallam, كَتَبَ اللَّهُ مَقَادِيرَ الْخَلاَئِقِ قَبْلَ أَنْ يَخْلُقَ السَّمَوَاتِ وَالأَرْضَ بِخَمْسِينَ أَلْفَ سَنَةٍ “Allah mencatat takdir setiap makhluk 50.000 tahun sebelum penciptaan langit dan bumi.” ? (HR.Muslim no 2653)

A post shared by Laudya Cynthia Bella (@laudyacynthiabella) on

Seperti yang diketahui, rumah mereka dilaporkan telah goyah sejak tahun lepas. Tetapi apabila ditanya mengenai pengesahan mengenainya, Laudya Cynthia Bella tidak pernah mahu memberi komen.

Berita mengenai pkeretakkan rumah Laudya Cynthia Bella dan Engku Emran bermula dengan muat naik Instagram Story Bella. Dalam catatan itu dia menulis, foto dengan suaminya adalah muat naik terakhirnya.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#Repost @murottal.allatangi ・・・ Tak ada yang Abadi. . ? QS. Al-Anbiya’ : 34-35 ? Abu Abdillah ? Dianjurkan pakai headset ? @murottal.allatangi . . #tadabburdaily #quran

A post shared by Laudya Cynthia Bella (@laudyacynthiabella) on

Laudya Cynthia Bella kecewa kerana ramai wanita yang mendambakan suaminya. Dia juga memilih untuk membataskan gambar Emran di media sosialnya.

Sumber : Murai via dbongkar

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply