Selepas pem3rgian suami, akhirnya Bunga Citra Lestari meluahkan apa yang dia rasa

Laman sosial dikejutkan dengan pem3rgian pelakon Ashraf Sinclair pada awal pagi Selasa 18 Februari di Jakarta, Indonesia. Ashraf telah pergi yang disahkan oleh pengurus isterinya, Doddy kepada portal berita Indonesia, Kompas.

Ashraf m3ninggalkan yang juga aktres dan penyanyi, Bunga Citra Lestari serta seorang anak lelaki, Noah Sinclair. Mendirikan rumah tangga pada 8 November 2008, rumah tangga mereka aman tanpa sebarang gosip.

Menurut Bunga kepada portal Indonesia, Kumparan, hubungan mereka tidak ubah seperti pasangan lain yang menjalani jatuh bangun.

Kami sama-sama berjuang, sama seperti pasangan suami-isteri yang lain. Kami juga pasti punya m4salah. Kami juga punya saat-saat bahagia kami sendiri.

Tambah Bunga lagi, pegangannya dengan Ashraf adalah, kejujuran yang mesti menjadi keutamaan rumah tangga. Pada mereka, apa yang penting adalah kesediaan untuk sama-sama berjuang ataupun mereka masih boleh kekal menjadi kawan.

Yang pasti, dari awal prinsip saya dengan Ashraf adalah, intinya, kami harus saling jujur satu sama lain, apakah kami masih ingin berjuang bersama atau tidak. Kalau tidak, tidak apa-apa, kami masih jadi rakan.

Bunga juga pernah mengatakan dia tidak boleh membayangkan kehidupannya tanpa Ashraf di sisi. Dia juga mendoakan supaya terus kuat untuk kekal mencintai pasangannya itu sampai ke akhir masa.

Setakat ini, saya tidak boleh membayangkan hidup tanpa Ashraf. Sampai sekarang, pandangan saya masih seperti itu.

Al-Fatihah

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Ohbulan | Kumparan via AS

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisangg

Be the first to comment

Leave a Reply