“Umi akan kerap ke Jakarta untuk anak tersayang, Bunga dan Noah” – Keluarga kembali ke Malaysia

IBU kepada Allahyrham Ashraf Sinclair iaitu Khadijah Abdul Rahman memberitahu bahawa keluarga Sinclair sudah pulang ke Malaysia.

Menerusi foto yang di muat naik di laman Instagram pada Rabu itu, dia mengucapkan terima kasih dan bersyukur kepada orang ramai yang mendoakan arwh anaknya.

“Assalamualaikum kesemua yang di kasihi. Keluarga Sinclair sudah pun pulang ke Malaysia untuk sementara.

Keluarga datang ke tempat pengebvmian Ashraf Sinclair sebelum pulang ke Malaysia. Foto: Instagram @/nazrinkamal.

“Kami bersyukur menerima kasih sayang untuk arwh Ashraf dan kami mohon doa Alfatihah tidak terputvs untuknya,” tulisnya.

Ibu kepada tiga cahaya mata itu memberitahu bahawa keluarganya akan kerap ke Jakarta untuk melihat isteri Ashraf iaitu Bunga Citra Lestari dan anaknya Noah.

“InsyaAllah dengan izin Allah, saya akan kerap ke Jakarta untuk bersama dengan anak saya tersayang, Bunga dan cucu saya tersayang, Noah,” tambahnya.

Khadijah Abdul Rahman atau mesra dipanggil Dida itu juga meluahkan rasa terh4ru kerana pemergian Ashraf menunjukkan rasa kasih sayang orang di sekelilingnya.

“Saya menyayangi kamu semua kerana mencintai anak saya, arwh Ashraf.

“Mari kita melakukan perbvatan baik di bumi supaya kita dapat bersama dengannya di Jannah InsyaAllah. Alfatihah. Aamiin,” katanya.

Ashraf Sincalir, 41, menghembvskan naf4s terakhir pada Selasa lalu di sebuah pusat perub4tan di  Jakarta, Indonesia kira-kira jam 4 pagi kerana ser4ngan j4ntung.

Ashraf meninggaIkan isteri dan seorang anak lelaki bernama Noah Aidan Sinclair yang kini berusia 10 tahun.

Sumber : Mstar

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply