“Baru 4 Tahun Bers4ma Dah Macam-Macam C4baran…” – Yatt Hamzah Sambut Ulang Tahun Perk4hwinan

 

Empat tahun mungkin agak singk4t untuk tempoh satu perk4hwinan namun di zaman yang serba menc4bar ini, menempuh cab4ran perkahwinan bukanlah sesuatu yang mudah.

Begitulah yang dira4ai oleh pelakon dan pengacara Haryati Hamzah atau panggilan mesranya Yatt Hamzah.

Menyambut ulang tahun perk4hwinan yang keempat bersama su4mi tercinta, Mohd Zulfadhli Khiruddin adalah satu perkara yang sangat memb4hagiakan.

“Nak minta 1 je. Nak minta doa. Doakan insan bernama Haryati Hamzah ini jadi Isteri yang solehah. Dan Kh4lifah bernama Mohd Zulfadhli Khiruddin menjadi suami yg soleh.

“Baru 4 tahun bersama dah macam-macam c4baran onak duri lautan api bagai. In shaa Allah kami kuat selagi berpeg4ng teguh pd Iman. Mohon doakan kami bahagia dan berj4ya dunia akhirat. Aameen. Happy 4th Anniversary suamiku,” tulis Yatt pada satu entri bergambar bersama suaminya.

Pada entri yang sama di Instagram miliknya itu, Yatt turut berkongsi kata-kata doa daripada suami terclnta.

“Perjalanan masih jauh. Ya Allah kau jagakan urusan rumah t4ngga kami dengan sebaik-baik jagaan.

“Kau berikan ist3riku ini kekuatan untuk menjalani kehidupan seh4rian sebagai ibu kepada anak-anakku dan juga sebagai isteriku.

“Dan kau berikan aku keku4tan untuk memimpin dia dan juga anak-anak kami mengikut jalanMu,” tulis Zulfadhli.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Nak minta 1 je.. Nak minta doa.. Doakan insan bernama Haryati Hamzah ini jadi Isteri yg SOLEHAH. Dan Khalifah bernama MOHD ZULFADHLI KHIRUDDIN menjadi suami yg SOLEH. Baru 4 tahun bersama dah mcm2 cabaran onak duri lautan api bagai..? In shaa Allah kami kuat selagi berpegang teguh pd Iman. Mohon doakan kami BAHAGIA DAN BERJAYA DUNIA AKHIRAT. AAMEEN..?❤ HAPPY 4TH ANNIVERSARY SUAMIKU..? . Haaa baca ni ayat2 power suami Bonda kt bawah ni??? ..??? . . By @zulfadhli_khiruddin . •2016 – 2020• . Perjalanan masih jauh Ya Allah kau jagakan urusan rumah tangga kami dengan sebaik2 jagaan . Kau berikan isteriku ini kekuatan untuk menjalani kehidupan seharian sebagai ibu kepada anak2ku dan juga sebagai isteriku . Dan kau berikan aku kekuatan untuk memimpin dia dan juga anak2 kami mengikut jalanMu . #zulmengayatt #4yearsandcounting #Yattmengayat #darihatiseorangmujahidah #fromtheheartofamujahidah

A post shared by Yatt Hamzah (@yatthamzah_suci) on

Yatt yang berk4hwin dengan Zulfadhli pada tahun 2016 dikurniakan dengan tiga orang cahaya mata, manakala Yatt mempunyai seorang cahaya mata hasil perkahwinannya yang terdahulu.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: Gempak

Be the first to comment

Leave a Reply