H4ntu Kasut! Ini Artls Lelaki Yang Gil4kan Sneakers

Setiap orang pasti mempunyai obs3si terhadap sesuatu sama ada permainan vid3o, kosmetik, pakaian, dan pelbagai lagi.

Perkara itu ternyata memberikan kepu4san dan kegembiraan kepada mereka yang gemar mengumpul barangan.

Di sini kami senaraikan artis yang meminati dan mengumpul Sneakers.

Saharul Ridzwan

Pelakon Saharul Ridzwan merupakan antara selebriti yang gem4r menyimpan koleksi berjenama tertentu kerana mempunyai nilai sentim3ntal tersendiri.

Antaranya kasut yang dipakai ketika majlis perk4hwinannya dan kotak jenama Supreme hadiah daripada isterinya, Qaabela Deena Emir.

Bukan mudah bagi pengumpul kol3ksi barangan berjenama untuk melepaskan barangan kesay4ngan bagaimanapun Saharul memilih untuk menjual barangan tersebut kerana mahu memulakan hidup baru isterinya.

Atu Zero

Hantaran unik lapan dul4ng kasut sukan menjadi pengik4t kasih antara pelawak Atu Zero dan isterinya, Shafeeqa Johari.

Sehingga kini, Atu masih lagi mempunyai minat yang sama dan koleks kasut yang dipakai sewaktu melakukan persembahan di pentas lawak juga kerap mendapat perhatian peminatnya.

Asfan Shah

Penyanyi Asfan Shah atau nama sebenar Norasfan Shah Shah Rudin pernah berh4bis ribuan ringgit membeli dan mengumpul kasut untuk kedua-dua anaknya, Ali Haytham Shah dan Ali Wakeel Shah.

Menurut Asfan itu adalah sebahagian daripada h0bi dan satu kepuasan dapat melihat dua putera kesayangannya memakai kasut yang cantik dan berkualiti.

Oleh kerana minatnya, Asfan pernah meluahkan hasrat mahu membuat bingkai yang boleh mempamerkan kasut-kasut tersebut dan digantung di dinding rumah.

Kalau anda suka sneaker, kami ada berita baik punya!

Taylor’s University 

bakal merayakan Hari Terbuka dengan perkongsian eksklusif bersama konvensyen sneaker yang paling dinantikan di Malaysia, SneakerLAH.

Konvensyen SneakarLAH ini akan diadakan di Lakeside Campus, Taylor’s University pada 7 dan 8 Mac depan. Oh, dan masuk adalah percuma ya guys!

Selain daripada mengetahui lebih lanjut tentang pelbagai kursus yang sesuai dengan minat anda, anda juga boleh check out pelbagai sneaker yang cool di konvensyen edisi keenam ini.

Ia merupakan konv3nsyen sneaker pertama yang diadakan di kampus dan akan berl4ngsung selama dua hari. Anda bakal rambang mata dengan 35 jenis jenama sneaker lokal dan antarabangsa!

Jadi untuk korang yang nak melihat kasut-kasut daripada macam-macam jenama, kasut baru, rare atau terpakai, pastikan jadual korang k0song untuk hari tersebut tau. Rugi kalau tak datang.

Tidak hanya kasut, pameran itu juga bakal dih4ngatkan dengan persembahan daripada Talitha Tan, Airliftz, Midnight Fusic dan BATE.

Ehem! Cabutan bertuah pun ada tau! Terpaling istlmewa kerana pemenang bertu4h akan mendapat sepasang sneakers dan juga rekaan mural dinding Fritillda. Tak sabarnya!

Selain itu, antara aktiviti men4rik yang disediakan adalah seperti pertandingan tali kasut, demo rekaan secara live, jualan lelongan dan juga pertukaran sneakers.

Jangan lepaskan peluang anda untuk menghadiri acara hebat dan havoc, Taylor’s Future Movement x SneakerLAH ini tau!

Selain SneakerLAH, Taylor’s University juga akan mengadakan hari terbuka pada 7- 8, 14- 15, dan 21- 22 Mac depan.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: Gempak

Be the first to comment

Leave a Reply