“W4jarkah dia yang menuntut tapi kita yang pergi jumpa dia?” – Naim Daniel minta Dayana em3l bukti untuk tlndakan lanjut

K0nflik antara penyanyi Naim Daniel dengan bekas kekasihnya iaitu Dayana Emerda masih belum menemui jalan penyelesaian.

Naim, 23, berkata dia pernah menghubungi ibu Dayana untuk bertemu dan menyelesaikan kem3lut mereka secara baik namun ditolak.

Namun, Naim dan pihak syarikatnya WPW Entertainment tetap dengan pendirian mereka untuk meminta Dayana menghantar segala bukti yang ada melalui kiriman emel.

“Pihak Dayana nak buat sidang media pun tanpa pengetahuan saya dan pengurusan. Alhamdulillah, Allah permudahkan ada kenalan memberitahu saya tentang acara itu.

Dayana (tudung hijau) bersama peguamnya ketika sidang media yang diadakan baru-baru ini. 

“Saya ada hubungi ibu dia untuk bertemu dan berbincang secara baik tetapi pihak sana yang tak nak sebab katanya nak selesaikan sidang media dahulu.

“Kalau perm4inan ini yang mereka pilih, saya okey dan tak pernah mengh4lang apa-apa. Tapi seperti yang saya katakan jika ada bukti, em3l kepada saya.

“Wajar ke seseorang yang ingin menuntut sesuatu tetapi kita pula yang kena datang kepada dia?” kata Naim kepada mStar.

Naim ditemui ketika sidang media pelancaran lagu terbaharunya berjudul Semb4h di Skyark Event Space, Jalan Kuching, Kuala Lumpur pada Sabtu.

‘Kalau permainan ini yang mereka pilih, saya okey dan tak pernah menghalang apa-apa’ – Naim Daniel

Sebelum ini, isu pemilikan lagu Sump4h terus berpanjangan apabila Dayana membuat tuntutan mendaftar semula lagu tersebut sebagai karya bersama.

Kem3lut antara mereka timbul selepas lagu ciptaan Naim Daniel dan Omar K itu din0batkan sebagai juara Anugerah Juara Lagu 34 pada 9 Fabruari lalu.

Dalam pada itu, Naim yang juga seorang pelakon memberitahu dia dan syarikat pengurusannya, WPW Entertainment berbesar hati sekiranya pihak Dayana ingin menyelesaikan cara baik.

Menurut Naim, dia tidak mahu menjadikan isu itu menganggu karier seninya kerana ingin berada dalam keadaan sentiasa positif sahaja.

“Senang sahaja, bagi segala bvkti kalau dia nak selesaikan dengan cara elok sebabnya saya serta pengurusan saya memang berlapang dada.

“Insya-Allah, kalau dia tampil dengan bukti, pihak saya dan pengurusan akan berbincang dan kaji terlebih dahulu untuk melihat sama ada betul atau tidak.

“Barulah pihak pengurusan boleh mengambil tindakan selanjutnya. Tapi kalau mereka masih nak bermain dengan cara itu, terpulang.

“Daripada fikir isu itu, lebih baik saya f0kus kepada orang yang saya perlu hargai iaitu peminat yang sentiasa menyokong dan mendoakan baik-baik,” ujarnya.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisangg

Sumber: mStar

Be the first to comment

Leave a Reply