Seb4k n sedlh diatas pentas, penampilan prtama BCL slepas pemerglan Ashraf penuh hiba

 

Selepas hampir dua minggu pemergian allahay4rham suami tercinta, Ashraf Sinclair, akhirnya penyanyi tersohor Indonesia, Bunga Citra Lestari atau BCL kembali ke pentas bagi meneruskan kerjaya seninya.

Walaupun masih berduk4, namun dia tetap bangkit dan mengenepikan segala rasa ped1h kehilangan insan tersayang demi meneruskan kehidupannya sebagai seorang anak seni.

Penampilan pertma selepas pem3rgian suami

Tampil penuh karisma di atas pentas, BCL nyata tersenyum manis ketika menyampaikan beberapa buah lagu dan nyatanya dia masih lagi terkesan dengan pem3rgian Ashraf apabila menitiskan air mata ketika penonton menghargai kebangkitannya.

Rakan artis turut sama menemani

Terlihat penyanyi-penyanyi Indonesia yang juga sahabatnya turut sama menemani BCL diatas pentas bagi memberikan semangat serta meredakan rasa sedih dihati wanita itu.

Gambar-gambar tersebut diambil semasa mereka menjayakan persembahan di SQ Dome untuk Friday Fusion yang berlangsung malam tadi. Sumber : Instagram

Komen warganet

betul ar apa dia buat tu salah, tp apa yg kita harapkan? selama Ashraf ada pun mereka urban couple, takkan ar kita harap dia berubah jd wanita lindungan kaabah tiba2 pulak…dia berusha jd yg terbaik as she is… benda ni simple, doa kan je, cukup kita tahu apa yg betul tak perlu persoalkan, x perlu d bincangkan, nk tegur guna tempat sesuai ni dah jd megumpat plk, bertekak pulak… nnti bila tiba turn kita, kita USHA buat yg terbaik..

Aku yg hiba nak nangis… Ya Allah..bagaimanala klu aku di tempat dia. Kuatkan hati BCL. Bykkan berdoa n sedekah utk Arwah moga rohnya tenang di sana…apa yg Kita inginkan moga Kita di tempatkan di syurga bersama2.

Kita doakan yg baik baik utk dia.. Semoga dia sentiasa di lindungi Allah dan kita pun sama sama dapat pahala… Tak payah nk bertelagah.. Beri dia ruang.. Beri dia masa.. InsyaAllah sikit sikit dia akan menjadi lebih baik dari yg sebelumnya… Wallahuaklam

Dia seorang wanita diuji dengan kehilangan pendamping setia dan peneman yang setia dan ada ketika dia memerlukan. Namun tugas dan profesion dia perlu dilaksanakan. Mungkin juga segala perjanjian telah dibuat lalu dia terpaksa meneruskan walau hati hiba. Jika diberi pilihan mungkin dia memilih tak hadir. Tak mahu adili dia cuma mungkin satu hari nanti dia akan menjadi lebih baik dari kita tak siapa tahu..moga terus tabah disamping anak yang menjadi kekuatannya..

Ramai yg pertikaikan msh dlm eddah..ya masih tempoh edah..tp sekurang-kurangnya bcl berpakaian sopan.. fikir positif..hidup kne diteruskan..kluaq cari rezeki tkpa..bknnya dia bersuka ria..ada ank kne tanggung.byk komitmen lain yg kita org luar ni tk tau apa2..

VIDEO :

Sumber : Kisahkini

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply