Tahniah buat Hafiz Suip dan isteri! SeIamat bersalin anak kedua.

Alhamdulillah, Tahniah kami ucapkan buat pasangan romantis Hafiz Suip dan isteri yang telah seIamat dikurniakan cahaya mata kedua. Perkongsian berita gembira ini telah dikongsikan sendiri oleh Hafiz di akaun laman sosiaI IG miliknya.

Alhamdulillah…welcome to the world my son

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Alhamdulillah…welcome to the world my son

A post shared by hafizsuip (@hafizsuip) on

Terdahulu Hafiz memuat naik foto isterinya tengah hari tadi, yang sudah berada di hospitaI dan bersedia untuk bersalin. Semalam pasangan ini telah mengadakan majlis baby shower dan mengumumkan jantina anak yang bakal dilahirkan.

Alhamdulillah..

Our 2nd HE Baby Shower went well & it’s a BOY! Another hero in the family.

Thank you everyone.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Alhamdulillah.. Our 2nd HE Baby Shower went well & it’s a BOY! Another hero in the family. Thank you everyone ❤️Photographer : @bobonglatif Deco (inside hall) : @jueedenweddingplanner Deco (outside) : @thememoriesbyserayusoff MUA : @dewiscs Dress : @firzieycouture Cakes : @kakmoks_kitchen @mykolebites #HafizEffy #BabyShower #280220

A post shared by Bonda Iyad. (@nureffyj) on

Semasa Anugerah Juara Lagu ke 34, pasangan ini telah menarik perhatian seluruh rakyat Malaysia apabila, Hafiz menyanyikan lagu tersebut dengan penuh r0mantis sambil memegang erat tangan isterinya, Nureffy Jasreel Abdullah yang ketika itu berada di bawah dan sarat mengandung.

Persembahan romantis itu seterusnya dinobatkan sebagai persembahan terbaik pada malam itu dan Hafiz juga turut membawa pulang trofi persembahan vokal terbaik. Bagi Hafiz ini adalah rezeki buat anaknya yang ketika itu berada dalam kandungan.

Hafiz Suip yang berkahwin pada tahun 2016, telah dikurniakan seorang cahaya mata Riyadh yang kini berusia dua tahun. Tahniah sekali lagi dari kami. Semoga kesihatan isteri dan anak yang baru dilahirkan itu sentiasa dalam keadaan yang sihat.

Perkongsian yang dibuat turut mendapat reaksi dan komen baIas dari rakan artis dan juga para peminat. Mereka rata-rata turut berasa gembira dan mengucapkan tahniah kepada pasangan tersebut.

Tahniah Bro.. Esok Boleh Start Fishing Balik

Tahniah both of u

Congratulations @hafizsuip and wifey.. “Welcome to the world, little one

Alhamdulillah.. Tahniah  @hafizsuip.. Dapat anak laki.. 2 dah hero kitak..

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisangg

Sumber: newsinklink

Be the first to comment

Leave a Reply