4 tahun kahwin, Aprena Manrose jalani raw4tan mahu fokus untuk dapatkan zuriat

Pelakon jelita, Aprena Manrose merupakan diantara selebriti wanita yang sudahpun menempa namanya dalam dunia hiburan tanah air terutama dalam drama bersiri.

Sering menjadi pelakon utama dalam drama membuatkan bakat Aprena Manrose kini semakin dikenali malah sepupu kepada Nelydia Senrose ini juga sedang h4ngat diperkatakan menerusi karya terbaru lakonannya dalam sebuah filem pula.

Filem berkenaan berjudul, Jodoh Sy4itan yang bakal memulakan tayangan dipawagam mulai 5 Mac. Ianya juga merupakan lakonannya bersama arw4h Abam Bocey dan ramai lagi pelakon hebat.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bismillahirrahmanirohim.. salam jumaat to everyone! I am so excited to announce that my first baby on film #JodohSyaitan is coming out this 5 Mac 2020. Jadi kepada semua penyokong yang masih menyokong saya, this is for you guys @aprenangels ! Perasaan bercampur baur kerana dua orang kegemaran saya dalam filem ini telah pergi ke rahmatullah, iaitu Abang assey (producer) Dan abam Bocik (one of the main dalam cerita ini) So guys show me some love! Genre of the film is horror comedy, people now adays sukakan cerita yang boleh gelak ketawa. So I bet korang akan suka cerita ni sebab lakonan hebat seperti @soffijikan @realjayiswazir @kamaroolhj @fauziahnawi , arwah abam Dan ramai lagi. ❤️ Siapa yang nak tengok secara percuma malam ni (gala night) premiere for this movie hanya perlu tag 6 orang kawan diruangan komen bawah Dan repost video ini Dan @rekomen_filem @empirefilmsolution beserta #jodohsyaitan ! Siapa cepat dia dapat! I’ll see you tonight okay! ? Tarikh: 28 February 2020 Tempat: MMcineplex Ecurve, Mutiara Damansara Masa: 9.00PM (7:30-830PM register) Producer @damotionmedia Director @ismailbobhasim ??

A post shared by WAN SYAHERA PUTRI APRENA (@mrsaprenamanrose) on

Walau bagaimanapun, terbaru Aprena Manrose menerusi sumber memberitahu sudah tiba masa untuk dirinya memberikan perhatian untuk mendapatkan zuriat setelah empat tahun mendirikan rumah tangga.

Aprena Manrose jalani raw4tan

Menurutnya, pada Disember tahun lalu dia dan suami Mohd Atiq Hazman ada melakukan pemeriks4an kesuburan. Kini, pasangan ini masih perlu melalui beberapa proses yang selanjutnya.

 

“Tahun ini, saya memang nak fokus untuk dapatkan zuriat. Dah empat tahun berkahwin, sudah tiba masa yang sesuai untuk saya nak ada anak pula.

“Selama ini, saya dan suami tak pernah buat pemeriks4an apa-apa tapi pada Disember tahun lalu kami buat keputusan untuk bertemu doktor.”

Kata Aprena kepada mStar, mereka sudah jalani pemeriksaan kesuburan namun masih belum mengetahui keputusan.

 

“Kami sudah lakukan pemeriks4an kesuburan tapi keputusan belum tahu lagi dan ada beberapa proses yang perlu kami lakukan selepas ini.

“Insya-Allah, saya berharap semua peminat boleh mendoakan yang baik-baik untuk saya dan suami.”

Dalam pada itu, dia juga berkata akan memperlahankan karier seni. Namun begitu, dia masih terbuka untuk menerima tawaran.

Aprena Manrose dan suaminya berkahwin pada tahun 2016 dan kini sudah 4 tahun mereka mendirikan rumah tangga.

Sumber: mStar, Instagram Aprena Manrose via HCL

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

 

Be the first to comment

Leave a Reply