Ramai Sebak T0nton Babak Sean Lee Berd0a Dalam ‘Jujurlah Nikahi Aku’

Memasuki episod ke 26 semalam, drama Jujurlah Nikahi Aku yang dibintangi oleh Sean Lee, Uyaina Arshad, Raja Azura dan ramai lagi antara yang sering dinanti-nantikan oleh peminatnya setiap malam Isnin hingga Jumaat. Menerusi episod terbarunya semalam, Sean Lee yang memegang watak Alan yang terlihat sedang menadah tangan berdoa membuatkan ramai turut sebak.

Sean Lee yang memegang watak Alan dalam drama ini

Berkongsikan teaser apa yang akan berlaku dalam episod ke 26 semalam menerusi laman Instagram Sean Lee sendiri, nampaknya lakonan jejaka ini membuatkan ramai terkesan.

Buat yang terlepas menonton drama ini, Alan sudah pun masuk Islam selepas berkawan rapat dengan Uyaina Arshad yang memegang watak Nurin. Alan mahu memperisterikan Nurin namun hajatnya itu tidak kesampaian selepas gadis itu menikahi lelaki lain.

Nurin yang terpaksa mengikuti permintaan keluarganya

Alan yang sedang dalam kekecewaan dan sedih mula menadah tangan dan berdoa:

“Aku tak tau nak solat, aku tak tau doa ni akan diterima ataupun tidak. Tapi aku merayu Ya Allah tolong berikan aku kekuatan untuk tempuhi ujian yang berat….”

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Seperti yang dipercayai dalam agama Islam, sama juga di alkitab Jeremiah 29:12. Many can understand the pain and struggle you face but only He can deliver you through it all. Seek for Him and you shall find ?? . Drama #JujurlahNikahiAku, 7pm, Astro Ria . #seanlje #LJENS

A post shared by SEAN LEE (@seanlje) on

Perkongsian video Sean Lee berdoa ini telah meraih lebih 44 ribu tontonan dan hampir 13 ribu likes.  Rata-rata netizen meninggalkan reaksi yang bercampur-baur di ruangan komen seperti berikut:

“Sejujurnye…sy xkuat nk tgk drama jujurlah nikahi aku. Hanya tengok iklan je hati saya sebagai seorang mak yang punya anak istimewa terasa kesedihan itu…”

“This make me cry ever n ever!”

“Betul awak sebut Ya Allah tu..Masyaallah Alhamdulillah”

Sumber: Instagram Sean Lee via KLpress

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

 

Be the first to comment

Leave a Reply