Sheeda Dangdut Akui Sudah Bercer4i

Tiada siapa yang mahukan rumahtangga yang dibina musn4h begitu sahaja. Namun buat penyanyi dangdut, Sheeda, 56 dia akui terp4ksa berpisah dengan bekas suami, Sukri Hashim, 39 atas dasar peng0rbanan.

Bercer4i 8 Bulan Yang Lalu 

 

Menurut Sheeda dia telah bercer4i sejak lapan bulan yang lalu dan perpisahan itu dilakukan secara baik dan bukanlah disebabkan masalah rumah tangga atau orang ketiga.

“Di antara kami, tidak timbul mas4lah rumah tangga atau orang ketiga tetapi cukuplah saya katakan peng0rbanan”

Dedah Sheeda lagi, bekas suaminya merupakan seorang lelaki yang cukup baik dan mahukan dia menjalani kehidupan yang lebih baik pada masa akan datang.

“Selama 12 tahun hidup bersama, bekas suami saya memang lelaki yang baik dan sangat penyayang.

“Cuma, sudah tiba masa untuk kami membawa haluan masing-masing ke arah kehidupan lebih baik,”

Buat Solat Istikharah 

 

Malah, baginya bukan mudah untuk mereka berpisah apatah lagi dia turut membuat solat istikharah dan solat hajat memohon petunjuk seandainya perpisahan tersebut adalah jalan yang terbaik buat mereka.

“Bukan mudah untuk saya buat keputusan untuk bercer4i itu. Tetapi, saya fikir peng0rbanan perlu dilakukan.

“Saya nak bekas suami menjalani kehidupan lebih baik pada masa akan datang. Apatah lagi, perbezaan jarak usia 17 tahun di antara kami,”

Namun, hubungan mereka masih baik seperti dahulu dan mempunyai seorang anak, Muhammad Aiman, 12 hasil perkongsian hidup bersama sebelum ini.

Sebagai info, Sheeda dan Sukri yang merupakan seorang guru telah berkahwin pada sekitar 2007. Hasil daripada perkahwinannya terdahulu, penyanyi ini telah dikurniakan tiga orang cahaya mata iaitu Hafizul Razli, Bienda dan Nurfazlinda Fazli.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: murai.my

Be the first to comment

Leave a Reply