Ambil Slip SPM Pakai Baju Shell, ‘B0s Besar’ Shell Malaysla Panggil Nak Bagi Hadlah

Keputusan Sijil Peperiksaan Malaysia yang keluar semalam menjadi satu titik permulaan kepada seorang pelajar yang tular memakai baju pekerja ‘Shell’.

Dalam satu vid3o yang tular semalam menunjukkan Amirfufu (nama Twitter) tampil ke atas pentas dengan s0rakan daripada rakan-rakan kerana mendapat keputusan yang bagus.

Susulan daripada itu, remaja ini mendapat kejvtan daripada Pengarah Urusan Shell Malaysia, Shairan Huzani Hussain berjumpa dengannya.

 

Katanya lagi, majikannya turut mengundang kedatangan kedua-dua ibu bapanya pada hari ini untuk bertemu bersama-sama.

Bukan itu sahaja, pelajar cemerlang ini turut berpeluang mengetahui tentang pengajlan berkaitan Shell untuk kumpulan kedua yang dihantar oleh majikannya itu.

Tambahnya lagi semasa dihubungi, tempoh pengajian itu mengambil masa sehingga 3 tahun.

 

Turut tidak lepas peluang, Shairan Huzani Hussain juga turut mengucapkan tahniah kepada pekerjanya yang telah mendapat keputusan yang cemerlang dalam SPM 2019.

Pagi ni pergi jumpa adik Amir. dia femes semalam amik spm results pakai baju shell. Dia nak buat accountancy dan pakcik harap dia terus berusaha dan lebih berjaya.

6 heroes @pakcikshell kat stesen ni kebetulan spm batch sama. alhamdulillah semuanya results chomel. We are proudly run by dedicated Malaysians for our beloved Malaysians.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

pagi ni pergi jumpa adik Amir. dia femes semalam amik spm results pakai baju shell ?. dia nk buat accountancy. pakcik harap dia terus berusaha dan lebih berjaya. tukar cita2 jadi realiti. 6 heroes @pakcikshell kat stesen ni kebetulan spm batch sama. alhamdulillah semuanya results chomel ☺️ ?? we are proudly run by dedicated Malaysians for our beloved Malaysians ??

A post shared by Shairan Huzani (@pakcikshell) on

 

Sumber: Amirfufu, tontonmy via siakap keli

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply