“Dah Cuci Baju, Siapkan Anak, Kemas Bilik, Baru Boleh Strlm Game” – Johan Tak Abal Tanggungj4wab

Pelawak dan penyampai radio Johan meneg4skan dia tidak meng4baikan tanggungjawabnya sebagai seorang suami dan bapa apabila bermain permainan vid3o.

Memetlk laporan Hlive, Johan hanya akan strim permainan vid3o hanya selepas dia selesai menjalankan t3nggungjawab terhadap isteri dan anak-anak.

“Nak cakap pasal t3nggungjawab, saya ada lima orang anak. Yang bercakap saya takde t3nggungjawab tu ada berapa orang anak?

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

❤️ NYAWA HANANIA ❤️ semoga ilmu , kasih dan sayang yang papa dan mama kongsikan pada kalian, dapat kalian manfaatkan sebaik mungkin untuk kehidupan kalian di dunia dan bekalan akhirat.. ilmu yg x seberapa dari papa n mama tu bukan mcm harta yg boleh di wasiat, Ianya perlu di tuntut selagi hidup.. bila dah ade ilmu jgn lupa amalkan, bila dah amal jgn lupa kongsikan..kerana salah satu perkara yg dapat membantu kita dalam alam kubur ialah ILMU YG TELAH DI MANFAAT… selain doa anak yg soleh dan sedaqah jariah.. kasih sayang papa n mama kepada HANANIA langsung tidak mengharapkan pembalasan dari anak2 papa n mama.. cukup dengan menjalankan tanggungjawab kepada Allah dgn baik.. ingat… setiap perbuatan kita x boleh mengharapkan pembalasan.. tapi setiap perbuatan kita, ade balasan… ?? we love u HANANIA ❤️

A post shared by Johan & Ozlynn (@jozlynnhanania) on

“Saya tahu t4nggungjawab saya, sebelum saya live strlm, saya akan pastikan saya siap cuci baju. Saya nak pesan pada netizen, anda semua jangan tengok live strlm saya takut anda yang l4lai dengan tanggungjawab anda,” jelas Johan.

Malah, menurut isterinya pelakon Ozlynn, Johan bukanlah suami yang melupakan tanggungjawab tetapi terlalu f0kus sampai dia lupa waktu-waktu penting.

“Johan boleh strlm selepas dia siapkan anak, basuh baju sekolah anak guna tangan, basuh bilik air, bilik tidur dah kemas, maknanya dah lengkap, baru boleh main game.

“Kau mampu? See my level,” kata Johan bersel0roh.

Untuk berita hibvran yang padat dengan informasi, jangan lupa saksikan HLive! yang bersiaran pada setiap Isnin hingga Sabtu pada jam 8.30 malam di Astro Ria (104) dan Astro Ria HD (123). 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: Gempak

Be the first to comment

Leave a Reply