“Buka Je Medla S0sial, Rasa Nak Menjerit. Sarah Takvt!” – Siti Sarah Minta Semua Supaya…

 

Bermacam-macam peristiwa yang berlaku dalam dunia seni terutamanya sejak kebelakangan ini. Pelbagai kisah vir4l sehingga membuatkan penyanyi Siti Sarah Raisuddin rasa tertek4n.

Dalam satu entri di Instagram miliknya, Siti Sarah meluahkan apa yang dirasakan.

“Buka je medla s0sial, rasa nak jerit. Mana tidaknya, kes cublt anak, kes pompuan menlpu, kes pompuan kene pukvl kes s4man.

“Kes siapa yang betul siapa yg lemah dalam bersukan, kes pr0mosi produk luar istana (eh aku ke tu), kes virvs yang terus jahat dan macam-macam lah. Sarah takvtttttt,” tulis Sarah di Instagramnya.

Sarah memohon netizen agar dapat rehat dan bertenang buat seketika.

“Janjiiii. Boleh tak kita semua sit down and relax. Positif dan selalu cipta bahagia boleh tak. Diam sekejap. Ok, jom ketawa! say no to anxiety!” tulis Sarah lagi.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Buka je media sosial, rasa nak jerit. Mana tidaknya, kes cubit anak, kes pompuan menipu, kes pompuan kene pukul kes saman, kes siapa yang betul siapa yg lemah dalam bersukan, kes promosi produk luar istana (eh aku ke tu) ?‍♀️ kes virus yang terus jahat dan macam-macam lah. Sarah takutttttt. Janjiiii. Boleh tak kita semua sit down and relax. Positif dan selalu cipta bahagia boleh tak. Diam sekejap. Ok, jom ketawa! say no to anxiety!!

A post shared by Dap..Dap..Dap..? (@sitisarahraissuddin) on

Dalam seminggu kebelakangan ini memang terlalu banyak perkara yang berlaku dalam bidang seni. Kes isteri Da’i yang didakwa menlpu, kes usahawan yang did4kwa mender4 anak angkat, kes pemain bola sepak dan kekasihnya serta banyak lagi.

Imbas kembali persembahan Siti Sarah dalam Gegar Vaganza pada telefon pintar anda melalui aplikasi Astro GO. Muat turun aplikasi Astro GO di Google Play dan Apple Store sekarang.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: Gempak

Be the first to comment

Leave a Reply