(Video) “Banyak Perkara Buat Saya Jatuh Hati,” Pended4han Eksklusif Ella Mengaku ‘Kahwin’ Lagi?

 

Apa dah jadi ni? Ella dipinang lagi?

“Banyak perkara sebenarnya yang buat saya sendiri jatuh hati dengan Sabella. Namanya pun sudah dekat dengan nama Ella. Rekaan yang dikeluarkan juga sangat cantik dan kemas, selain dipasarkan pada harga yang sangat berpatutan mampu dibeli semua golongan termasuk pelajar universiti. Pendek kata sesuai untuk semua peringkat usia.

Ratu Rock Malaysia, Ella baru-baru ini rupanya telah dipinang sebuah jenama pakaian Muslimah terkenal di Malaysia, Sabella yang terkenal dengan tagline #bajutapagosok sebagai duta pertama mereka sejak bulan lalu.

Sabella yang diterajui pasangan suami isteri, Mohd Sufian Sulaiman dan Siti Fatimah Abd Samat menyifatkan kolaborasi ini sebagai satu inisiatif meletakkan Sabella ke peringkat yang lebih tinggi dan membanggakan.

Ella atau nama sebenar, Nor Zila Aminuddin dalam satu sidang media memberitahu cukup optimis dengan kerjasama yang terjalin.

“Saya sendiri menyokong apa yang diusulkan Sabella yang bertujuan membantu masyarakat menceburi perniagaan sekali gus memberi variasi dalam pakaian muslimah dengan harga berpatutan dan mampu milik.  Ia seperti dakwa kecil saya dan jenama ini dalam menggalakkan wanita berpakaian menutup aurat.

“Jika selama ini mereka tular dengan baju Ingat baju tanpa gosok ingat Sabella, lepas ini ingat Sabella jangan lupa mimpi Ella sekali okay,” selor0hnya.

Usahasama ini bagi Ketua Pegawai Eksekutif jenama itu, Mohd Sufian, melihat Ella yang masih bertahan walaupun sudah tiga dekat didalam industri seni.

“Jenama Sabella mahu menjadi pilihan yang relevan sampai bila-bila seperti Ella. Kelompok peminat Ella sendiri bukan hanya daripada golongan dewasa, malah generasi muda turut mengaguminya.”

“Kami mensasarkan dengan memilih Ella sebagai duta dapat terus membakar semangat serta membantu rakyat Malaysia khususnya wanita untuk memakai pakaian Muslimah yang berkualiti dan berpatutan serta mampu melahirkan jutawan melalui platform dropship Sabella”

Untuk yang tak tahu, Sabella ‘dibesarkan’ dengan perit-jerih pasangan ini yang pernah menjadikan susu pekat manis sebagai ganti buat anak mereka ketika itu. Tidak cukup dengan itu, Puan Siti juga pernah menjahit 100 pasang baju sehingga jari bengkak teruk.

Pun begitu, Sabella sekarang mula mengorak langkah baru sehingga mempunyai 13,000 orang dropship seluruh negara dengan kilang berkeleluasan 30,000 kaki persegi.

Bagi yang berminat menjadi sebahagian daripada Sabella Family terutama suri rumah dan wanita yang ingin mengubah hidup dan meningkatkan ekonomi keluarga, sertai program perniagaan mereka sebagai dropship secara PERCUMA.

 

Layari Instagram @sabella_co dan Facebook Fanpage @sabella.hq

 

Sumber : Siakap Keli

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply