“Apabila Menjadi Suaml Fazura Saya Lebih Posltif Kerana Avra Dia”- Fattah Amin

 

Pelakon dan penyanyi Fattah Amin mengakvi isterinya Nur Fazura Sharifuddin menjadikannya seorang insan yang lebih p0sitif.

Menurut Fattah positiviti tersebut turut dibawa ke dalam lagu terbarunya berjudul Bebas, ciptaan Rudy Nastia serta lirik ditulis Leo Azman.

“Lagu Bebas membawa tema tentang kebeb4san tanpa terbelenggu dengan perkara neg4tif.

“Oleh itu saya menjadikan isteri sebagai inspirasi kerana dia sendiri memang sudah lama menyebarkan segala elemen dan aura positif dalam hidup termasuk di media s0sial. 

“Apabila saya menjadi suaminya, inspirasi itu bertambah dekat dalam diri. 

“Kalau perasaan sebelum ini pun dia ada menyebarkan elemen p0sitif menerusi lagu Sayangi Dirimu,” katanya yang menujukan lagu Bebas kepada sesiapa sahaja yang berdepan masalah. 

Tambah pelantun lagu Wanita Terakhir ini lagi, buah tangan terbaharunya itu juga mengangkat isu sosial melibatkan mental dan kemvrungan.

“Lagu ini cuba menyalurkan semangat baru dan menyuntik motivasi sekali gus mahu membebaskan daripada beb4nan dan tekanan mas4lah dialami. 

“Pada akhirnya juga kita harus yakin dan percaya dengan diri, bahawa setiap permas4lahan pasti ada jalan keluar daripada kepompong itu. 

“Kita harus ingat masih ada orang sekeliling termasuk keluarga dan kawan yang boleh menyokong kita daripada terus larut tanpa arah tujuan,” katanya.

Lagu Bebas telah dilancarkan pada pukul 12 tengah malam tadi  di semua platform digital iaitu, Spotify, iTunes, KKBox dan Deezer.

Sementara Joox dan juga Apple Music bermula pagi tadi.

Turut dilancarkan serentak ialah video muzik lagu itu yang diarahkan Thaqif Saadon di saluran YouTube.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: Gempak

Be the first to comment

Leave a Reply