Connect with us

Hiburan

“I love u mak…”- Dit3gur Bonda Rozita, Aliff Syukri datang moh0n maaf

Published

on

 

Sejak kebelakangan ini, tularnya satu video ibu kepada usahawan terkenal Datuk Seri Aliff Syukri apabila Bonda Rozita Ibrahim meluahkan rasa ger4m dan kes4l terhadap anaknya itu.

Luahan dari usahawan ini juga dimuat naik menerusi laman sosial Instagram miliknya sehingga kini sudah mencecah lebih 700,000 tontonan sejak ia dikongsikan Bonda Rozita pada 11 Mac lalu.

Aliff Syukri ditegur Bonda Rozita

Dalam pada itu, penyanyi lagu Bobo Di Mana ini juga mended4hkan dia bakal melancarkan single terbaru dan berharap masuk dalam Anugerah Juara Lagu.

Ternyata, menerusi video berkenaan juga Bonda Rozita memberitahu bahawa dia turut mendapat cac1an daripada netizen apabila tindakan anaknya itu menjadi perhatian selain mendapat pelbagai reaksi bercampur-campur netizen.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Letih sesak dada Mak dah , xpayah tunggu Covid 19 pun boleh mati kalau x tahan sgt..sudahhh lah kri tak sanggup nak tengok org kutuk kri..!! . “..tetiba naik lagu pulak @aliffsyukriterlajaklaris Sedap sgt ke ..?? Mak rela masuk utan dr tengok IG atau lagu ko kri ..Tak terhibur pun rela Mak panggil Jamal Abdillah atau hattan dr dengar suara ko . Yg menangis2 air mata darah..!! Apa hal pulak ..ni sehabis sopan Mak marah sampai Mak up dekat media sosial ..Maaf ya kri..tak sesudah perangai ko kan,, mak dah penat tengok komen org ‘tak reti ajak anak” . Kalau kecik2 boleh aku piat, aku kurung ko syukri,, kalau dah besar panjang mcm ni ko yg kurung aku balik..!! Sbb ko kuat . Bukan mak x sayang dan bukan mak tak nasihat , berbuih mulut dah , sampai keluar air mata nanah pun Mak kri buat gak..Netizen tak kenal pun keluarga kita mcm mana..!! Sedap mereka cakap pasal kri , sbb kri yg mengundang..!! tolong lah jaga maruah keluarga,, jangan lah buat perangai yg bukan2.. satu2 ..seronok ko je kan..!! Mcm2 kri buat bukan alasan Dileksia ke Akasia ke ” Mak dn kami kena bahananya ” Selama ni mak nasihatkan dekat mak panggil ko cakap bersemuka elok2 ” kri jawab baik sgt , cakap sayang Mak dn ikut cakp Mak” lepas tu buat lagi “ . KRI sgt baik dgn Mak suka gurau , jaga Mak korban apa saja, tp jgn buat macam ni kat orang awam , umur dh 30an drpd kecik susah dgr cakap Mak , Dah tua makin menjadi2 ko kan..!! Tak pernah aku teringin pun nak up bebel ni nasihat ko secara terbuka.. kali ni mmg mak sgt2 marah sbb mak tak sanggup nk dgar lagi org komen negatif ttg kamu syukri..!!

A post shared by ROZITA JRM OFFICIAL (@bondarozitaibrahim) on

Pun begitu, menerusi satu perkongsian terbaru dari Datuk Seri Aliff Syukri menerusi laman Instagram peribadi miliknya, dapat diperhatikan dia datang berjumpa dengan ibunya.

Datuk  Seri Aliff Syukri memuat naik video rakaman dirinya datang berjumpa dengan Bonda Rozita selepas ditegur selain berbicara mengenai tegur4n yang dilakukan baru-baru ini dan menulis kapsyen panjang menerusi posting itu.

“Tak salah pun mintak maaf dengan mak…. betul tak?? Saya sayang… saya janji x buat video yang mak x suka lagi lepas ni. Terima kasih syg saya Kri dr dulu sampai skrg. Saya tau kenapa mak selalu tegur saya sbb syg Kri.”

“I love u mak sampai syurga… biar apa orang mengutuk dan mengecam saya yang penting keluarga saya tahu siapa saya dan saya minta restu mak saya dan saya tak nak bagi mak saya marah lebih baik saya mengalah.” Ujarnya.

 

Terdahulu, Datuk Seri Aliff Syukri ada memuat naik satu video dalam keadaan seb4k dengan air mata dar4h. Walau bagaimanapun, difahamkan lagu terbarunya itu bakal dilancarkan pada Jumaat.

 

Sumber : Instagram Bonda Rozita, Datuk Aliff Syukri via HCL 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Trending