Connect with us

Hiburan

Rumah tangga Aliff Syukri g0yah lagi- “Dulu saya bahagia tapi…”

Published

on

 

TINDAKAN usahawan kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri tidak lagi mengikuti isterinya, Datin Seri Nur Shahida di laman Instagram mengundang pelbagai andaian netizen.

Aliff ketika ditemui engg4n mengulas lanjut mengenai rumah tangga, namun memberitahu hubvngan dia dan isteri dalam keadaan baik.

“Tak ada apa-apa yang berlaku antara kami… kami masih bahagia. Saya bahagia dengan perkahwinan, dengan anak-anak saya… itu sahajalah!

“Buat masa ini saya tak nak sentuh mengenai keluarga saya. Yang lain-lain pun saya tak ada komen!” katanya kepada mStar.

Aliff Syukri lancar lagu Cuba Bahagia pada Jumaat.

Aliff ditemui semasa sidang media pelancaran lagu terbaharu nyanyiannya berjudul Cuba Bahagia di Kota Damansara, Petaling Jaya, Selangor pada Jumaat.

Dia diminta mengulas mengenai khabar angin kononnya hubungan rumah tangga mereka sedang berg0lak dan berdepan mas4lah.

Malah isterinya tidak hadir dan memberi sokongan terhadap pelancaran lagu baharu usahawan tersebut, pagi Jumaat.

Lebih menguatkan spekvlasi apabila usahawan ini muncul dengan single baharu seolah-olah ditujukan kepada isterinya itu.

“Lagu ini bukan ditujukan pada isteri atau keluarga saya tapi dicipta untuk orang yang tak bahagia. Lagu ini tak ada kaitan dengan keluarga!

Lagu ini bukan ditujukan pada isteri atau keluarga saya tapi dicipta untuk orang yang tak bahagia.

“Dulu saya gembira, sekarang saya tak bahagia. Bahagia itu subjektif. Ada orang kaya bahagia, ada kerjaya bahagia, dapat hadiah bahagia.

“Dalam kehidupan ini ada pasang surut dan ketika saya cipta lagu ini enam bulan lalu saya berada dalam mood tak begitu baik kerana tekanan kerja, bisnes dan netizen,” ujarnya.

Aliff Syukri dan Nur Shahida berkahwin pada tahun 2007. Pasangan ini dikurniakan lima orang cahaya mata iaitu Ammaar Ahyan, Qadejah El Zahra, Ibraheem Adham dan Yusoff Al Qardawy dan Raudhah Arshiyah serta seorang anak angkat.

Sebelum ini, Aliff terpalit dengan beberapa kontr0versi1 sehingga menerima kec4man teruk daripada banyak pihak termasuklah daripada ahli keluarga sendiri.

Sebelum ini ahli keluarga Aliff Syukri berdiam diri tetapi semalam Bonda Rozita telah memuat naik 1 video untuk menegur anak nya sendiri secara terbuka.

Bonda Rozita berkata, dia malu dituduh tidak pandai menjaga anak, sedangkan sudah beberapa kali menegur usahawan tersebut supaya berubah.

Aliff Syukri Memalvukan Mak Sendiri .. Tapi Aliff Yang Malu Sehingga Nak Saman Mak Sendiri?

“ Bvruk anak, orang tak cakap kau burvk, orang cakap aku. Orang cakap mak yang tak pandai jaga anak. Bagaimanapun Aliff telah mengemaskini IGnya dengan memuat naik posting terbaru dengan menulis kapyen meminta kekuatan daripada yang maha Esa.

Katanya dia hanya mahukan kebahagiaan dan kekuatan. Posting tersebut kemudiaannya mendapat perhatian Rozita yang berang kerana anaknya itu tidak mengendahkan nasihat diberikan.

“ Cukup-cukuplah Kri!!! Mak dah komen secara video pun kau buat lagi kan…Kau delete sekarang…Kau suka orang cakap bukan-bukan,” tulisnya sambil meningg4lkan emotikon ap1

Aliff Syukri telah pergi berjumpa dengan ibu beliau, Bonda Rozita untuk perjelaskan apa yang terjadi. Disebabkan terlalu m4lu kerana mak beliau sendiri menkr1itik apa yang Dato Aliff buat sehingga rasa tert3ekan dia cakap akan saman mak dia sendiri.

Terkedu sekejap Bonda Rozita bila dengar anak lelaki dia sendiri nak sam4n dia. Walaupun Bonda Rozita kecewa sebelum ini tetapi beliau beritahu lagu Aliff Syukri kali ini lebih elok kerana tiada menari dan tiada (ehem ehem) di dalam musik video.

Tak salah pun mintak maaf dgn mak… betul tak?? Saya sayang ..saya janji x buat vidio yg mak x suka lagi lepas ni…..terima kasih syg saya kri dr dulu sampai skrg..sy tau knp Mak selalu tegvr saya sbb syg kri.. i love u mak sampai syurga @bondarozitaibrahim Biar apa orang mengutuk dan mengecam saya yang penting keluarga saya tahu siapa saya dan saya minta restu mak saya dan saya tak nak bagi mak saya mar4h lebih baik saya mengalah – Aliff Syukri

Sumber : Musangviral

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Trending