“Ramai tanya kenapa tak letak gambar suaml” – Rumah tangga Rozi dengan abang Siti Nurhaliza berakhlr dua tahun lalu

DALAM diam, rupa-rupanya pengurus kepada penyanyi terkenal Datuk Seri Siti Nurhaliza iaitu Rozi Abdul Razak kini menjalani kehidupan sebagai ibu tvnggal.

Rozi, 46, menges4hkan rumah tangga dia dengan abang kepada Siti iaitu Saiful Bahri Tarudin atau dikenali sebagai Ayie berakhir sejak dua tahun lalu.

Menerusi rakaman vldeo temu bual bersama sebuah majalah yang dimuat naik di Instagram, Rozi memberitahu dia menerima banyak pertanyaan berhubung status rumah tangganya.

Rozi memuat naik vid3o pendedahan mengenai st3tus rumah tangganya.

“Mungkin tak semua orang tahu dan ramai yang tanya mana su3mi, kenapa tak letak gambar dia. Sebenarnya status saya sekarang adalah ibu tvnggal.

“Kami sudah berpis3h hampir dua tahun lalu. Sebelum kami ke mahkamah untuk memutuskan perpis3han, rakan serta keluarga terdekat sudah mengetahui itu jalan terbaik untuk kami,” katanya.

Menerusi kapsyen di vid3o tersebut, Rozi berkata dia sememangnya kurang bercerita mengenai hal peribadi namun terbuka untuk berkongsi motivasi dan inspirasi.

Rata-rata netizen di ruang kom3n tersebut memuji Rozi seorang wanita yang kuat dan mend0akan agar dia sentiasa berbahagia dengan anak-anak.

 

“Sebelum kami ke mahkamah untuk memutuskan perpisahan, rakan serta keluarga terdekat sudah mengetahui itu jalan terbaik”, Rozi Abdul Razak

Dalam pada itu, Rozi memberitahu biarpun bergelar ibu tunggal namun dia tetap bekerja ker4s untuk memastikan anak-anak mempunyai masa depan yang baik.

“Bila kita bergelar ibu tunggal dan hidup tanpa pasangan, sudah tentu ada cabarannya. Tapi ketika saya masih ada pasangan, saya seorang sangat berdikari.

“Alhamdulillah, saya ada kerja tetap dan bila jadi ibu tvnggal, saya masih teruskan apa yang saya buat. Cuma, cab4rannya nak pikul semua seorang diri.

Rozi mahu memberikan kehidupan yang baik untuk anak-anak.

“Anak-anak pula ketika itu sedang membesar dan perlu perbelanjaan yang banyak, jadi saya tak boleh berada satu tahap saja.

“Saya perlu cari peluang dan svmber untuk menjana ek0nomi supaya anak-anak ada masa depan yang baik. Saya tak nak status kita ini buat anak rasa terab4i,” ujarnya.

Hasil perk0ngsian hidup Ayie dan Rozi, mereka dikurniakan tiga anak iaitu dua lelaki dan seorang perempuan.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: mStar

Be the first to comment

Leave a Reply