“Tak Tahu Dia Nak Bagi H4rapan Kat Siapa” – Zara Zya Ulas K0men Mesra Azlee Khairi Di Instagram

 

Pelakon Zara Zya menyifatkan k0men-k0men yang ditulis Azlee Khairi di Instagram mereka tidak membawa maksud terslrat.

Malah, pelakon yang sedang melonjak naik dengan drama bersiri Seadanya aku itu menjelaskan hubungannya bersama Azlee ibarat keluarga sendiri.

“Berbalas-balas k0men di Instagram itu tak selalu pun, kadang-kadang ada kadang-kadang tak pun. Saya tak adalah pula tanya apa tujuan dia tulis k0men sebegitu.

“Tak tahu nak bagi hararan kat siapa, saya atau peminat? Tetapi apa yang boleh saya katakan kami selesa berkawan di set dan digandingkan bersama dalam drama.

“Soal perib4di biar dia sendiri yang jawab saya tak nak campur. Dia seperti keluarga saya, gila-gila kalau bekerja,” jelasnya.

Zara ditemui ketika Upacara Penutup Kursus Asas Pertahanan Awam (APM) di Akademi Latihan Pertahanan Awam, Sungai Merab, Kajang baru-baru ini.

Zara dan Azlee digandingkan bersama selepas kali terakhir menerusi Love You Mr. Arrogant sekitar tujuh tahun lalu.

“Kami ada keakraban ‘on screen’ yang sangat kuat. Apabila berlak0n pun ada ‘give and take’ namun kariernya terhenti seketika dan kembali semula tahun ini.

“Saya gembira apabila peminat pun masih menantikan gandingan kami berdua walaupun sudah lebih 7 tahun berlalu.

“Bila kembali berjumpa mula-mula rasa kekok tapi Azlee punyai sifat yang menyenangkan dan mudah bekerja bersama.

“Keser4sian kami memang seperti magis tapi hanya on screen sahaja. Habis berkerja kami tidak berhvbung pun melalui telefon atau keluar bersama,” tambahnya.

Saksikan karya lakonan Zara Zya yang pernah dit4yangkan di Astro pada telefon pintar anda melalui aplikasi Astro GO. Muat turun aplikasi Astro GO di Google Play dan Apple Store sekarang!

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DD

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Sumber: Gempak

Be the first to comment

Leave a Reply